- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 13%
Nou de titel zegt t al : deca + winny tabs voor 8 weekjes, do or a no do? 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat kilotjes winnen, niet stijgen in het vet% ,en t liefst zelfs wat zakken maar is geen vereiste. GrtzInfinity zei:
Zou je dat eve uit wille legge?G21 zei:
maartenonnink zei:als je niet in vet wil stijgen neem dan tren enanthate met winny, is nog niet ideaal omdat er geen test bij zit.
met deca zal je ongetwijfeld in vet aankomen
Primo is 1x p/w inject?Infinity zei:
Cyc zei:
een 19-nor? Dat is geen nl voor mij leg uitG21 zei:test prop/winny
test e/primo/winny
test e/bold/winny
alle drie leuke opties voor jou streven.
een 19-nor zonder test is gewoon een NO go! daar zal je libido het mee eens zijn!
![]()
Infinity zei:een onderdrukkend androgeen welke tevens je libido niet laat stijgen tijdens je kuur om het even simpel te houden![]()
ok dan ehhe maar.. ik weet zo niet wat te kiezen, mn doel weten jullie maar ik wil max 2x per week prikken.. dus t liefst winny tabs + test enth of iets anders maar daar ben ik nog niet over uitInfinity zei:een onderdrukkend androgeen welke tevens je libido niet laat stijgen tijdens je kuur om het even simpel te houden![]()
G21 zei:test e/primo/boldenone zijn alledrie esters die je maar 2 keer in de week hoeft te zetten..prima opties dus..daar kan je ook nog eens je winny tabs bij implementeren..![]()