MuscleMeat

deca + winny tabs

Cyc

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Wat wil je er mee bereiken?

not to do!

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik de deca er uit laten en er andere middelen voor in de plaats nemen in combi met de winny.

Neem dan test prop. met winny

ja maar ik wil niet eod prikken..

als je niet in vet wil stijgen neem dan tren enanthate met winny, is nog niet ideaal omdat er geen test bij zit.
met deca zal je ongetwijfeld in vet aankomen

vervang dan de deca voor test

maartenonnink zei:
als je niet in vet wil stijgen neem dan tren enanthate met winny, is nog niet ideaal omdat er geen test bij zit.
met deca zal je ongetwijfeld in vet aankomen

In ben een beginnend kuurder dus tren is geen optie voor mij.. ik denk dat ik dan voor test enanthate en winny tabs ga, is dit een redelijke combi zo dan? En hoe zit het met de toxische waarde van deze combi? gr

Primo met winny tabs lijkt me ook lekker:)

test prop/winny
test e/primo/winny
test e/bold/winny

alle drie leuke opties voor jou streven.
een 19-nor zonder test is gewoon een NO go! daar zal je libido het mee eens zijn!

:)

G21 zei:
test prop/winny
test e/primo/winny
test e/bold/winny

alle drie leuke opties voor jou streven.
een 19-nor zonder test is gewoon een NO go! daar zal je libido het mee eens zijn!

:)
een 19-nor? Dat is geen nl voor mij leg uit :D

een onderdrukkend androgeen welke tevens je libido niet laat stijgen tijdens je kuur om het even simpel te houden;)

Infinity zei:
een onderdrukkend androgeen welke tevens je libido niet laat stijgen tijdens je kuur om het even simpel te houden;)
ok dan ehhe maar.. ik weet zo niet wat te kiezen, mn doel weten jullie maar ik wil max 2x per week prikken.. dus t liefst winny tabs + test enth of iets anders maar daar ben ik nog niet over uit ???

test e/primo/boldenone zijn alledrie esters die je maar 2 keer in de week hoeft te zetten..prima opties dus..daar kan je ook nog eens je winny tabs bij implementeren..:)

Terug
Naar boven