XXL Nutrition

deca + winstrol beginnerskuur vraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
hoi

iemand die ik ken heeft deze kuur uitgevoerd en heeft er 14kg spiermassa mee gewonnen.....

kuur:

week 1-8 deca: 200mg/ml e/w
week 4-12 winstrol: 50mg (5 x 10mg) e/d

nakuur:

week 13-14 nolvadex & clomid: 40mg & 100mg e/d
week 15-16 nolvadex & clomid: 20mg & 50mg e/d
week 13-16 milk thistle: silymarin 80% e/d

wat vinden jullie hiervan? is dit een goede beginnerskuur? zou ik ook 14kg spiermassa mee kunnen boeken denk je?

1: Verkeerde sectie
2: Geen vragen over wat je zou kunnen winnen met een kuur
3: Dit getuigd weer van weinig kennis
4: Leuke eerste post, welkom trouwens

• Topic Starter Topic Starter
het is uiteindelijk om kennis mee te delen naar de anderen..... is dit normaal met deze kuur 14kg spiermassa behalen?

Nee, sterker nog, ik zet mijn geld in op BULLSHIT! ;) Is een enorm lage dosering deca waar normaal alleen je pielemans van in slaap valt. Lees je eerst eens wat meer in op dit forum. Echt, er zijn zoveel betere, eenvoudigere en lekkerdere kuren als je er even wat meer in verdiept! En zoek ook eens naar de juiste sectie :p

Succes!

jij zou beter van de aas blijven, jij bent toch maar 17 he, je zou beter eens heel goed nadenken want je kunt het je zo nog veel moeilijker maken! heb gewoon geduld! kerel wat snap je dr nie aan!geen wonder dat je manish wordt, je luistert niet naar het goede advies die ik je gegeven heb op je vorig onderwerp( waarom ik)!jij hebt geen massa nodig maar karakter en die kun je nie spuiten!

Wat ik altijd wel leuk vind is dat er wordt gezegd van ja ik ken iemand die er zoveel kg van aangekomen is en dan ga je jezelf daar gewoon blindelings mee vergelijken dat jij dat dan ook aankomt.
Zo werkt dat niet dus!!
Ga gewoon eerst nog maar eens wat jaren zo trainen voordat dat je daar aan denkt.

Laatst bewerkt:
idd...en jij bent dat wazige ventje ze zouden je moeten bannen!!

Evenals mensen die onnodig oude topics kicken. :thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven