MuscleMeat

Deca + Winstrol

dice

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

een maat van me is begonnen met de volgende kuur:

Week 1: 400mg deca
Week 2t/m8 200mg deca
week 3t/m8 50mg winstrol eod

week 12 t/m14: 50mg clomid + 40mg nolva

nu weet hij inmiddels dat dit niet een ideale combi is. (idd was beter geweest om winny te stacken met primo) maar nu zit hij in week 3 en zit nog op precies hetzelfde gewicht en voelt geen verschil in kracht. Is dit normaal of kan hij dit nog gaan verwachten of zijn de hoeveelheden te klein voor zijn gewicht?

zijn stats: 110kg, 1,85 21jr, BF: 25%

Navy zei:
je zou toch wel wat moeten merken (vocht)
Welke deca en winstrol heeft hij?

greetz

hoewel... de deca zou natuurlijk nog kunnen inkicken he, hij zit pas in week drie. beetje raar opgebouwde kuur overigens.

daarnaast is deca niet zo sterk androgeen dus heb je ook minder snel het gevoel dat je aan het kuren bent.

Agree met navy. Je zou het zeker al gemerkt moeten hebben.

Alleen als je verwacht dat je ineens groen wordt en je uit je kleren scheurt dan ben je met a.s. aan het verkeerde adres. Vaak denken mensen dat ze met 1 licht kuurtje in een monster veranderen.

Als je na 3/4 weken in deze kuur nog geen gram bent aangekomen, niet sterker bent dan zou ik me ten eerste zorgen maken over de echtheid van de spullen. Op de 2e plek zijn voeding. Want zelfs zonder echte a.s. zou de aanpassing in het eten je al extra gewicht moeten geven..

zet voeding maar op 1ste plaats, zonder voldoende cals geen groei en kracht

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
je zou toch wel wat moeten merken (vocht)
Welke deca en winstrol heeft hij?

greetz

hij heeft deca van norma en winstrol van zambon. Voor zover ik het kon beoordelen leek het wel in orde, maar begin nu ook echt te twijfelen!

zijn voeding: Eiwitten: 220 Koolhydraten: 450 Call: 4000
training en rust schijnt ook in orde te zijn

groeten

weet je zeker dat zijn voeding inorde is? want veel mensen overschatten wat ze eten :)

als alles idd goed zit jah dan heeft hij fake spullen

Terug
Naar boven