AndroidHealthClinic

Decibell Outdoor

kiWIET

Cool Novice
Waardering
0
Net terug van Decibel-outdoor en kan zeggen het was mega :D
Helaas niet van de after party kunnen genieten want zelf getrainde benen beginnen vermoeid te raken na 10 uur stampuh. :(

Nog meer mensen hier die er waren? Zo ja wat vonden jullie ervan??

Jep ik was van de partij ik vond het ook echt heel strak alleen achterlijk dat ik 3 kwartier erover deed om binne te kome maar echt een super feest

werd er zo nauwkeuerig dan gefouilleerd of lag t aan de drukte?

heb een keer meegemaakt dat zelfs de schoenen uitmoesten..dat was me een ellende zeg.

was blij dat ik toen met een maatje vipticket had, die waren vrijgesteld van die verplichtingen. De rest van de groep moest er dus wel aan geloven.

mn maat en ik moesten een uur wachten voordat de rest binnenwas

Er werd echt nauwelijks gefouilleerd alleen ff snel gechecked je porto werd niet eens bekeke en toch duurde het zo achterlijk lang echt zeer matig. maar goed dat de rest van het feest wel heel vet was.

Hebben jullie nog last gehad van het weer? Niet echt relaxed die buien tussendoor. Of juist wel? :D

Die buien vonk niet erg je dook dan gewoon snel een tent in alleen modder was beetje minder maar ja is ook wel lache allemaal mense die dik in die modder zate te stampe. en ik vind het ook relax dat outdoor het word dan ook niet zo benauwd en dan een buitje af en toe geen probleem. en ik had ze niet toen ik 3 kwartier in de rij stond om binne te kome gelukkig.

Terug
Naar boven