AndroidHealthClinic

deel van kuur. momenteel in week 2

tuurlijk heb je terug een boost als je tijdens de bridge in een lichte cut ga.. dat is ook meer de bedoeling, training + voeding aanpassen, maar om pak weg een jaar op hoge dosis test te zitten bv, vind ik ook complete onzin

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind een bridge onzin om de doodsimpele reden dat jullie laag gaan zitten in AS om daarna een nieuwe boost te krijgen? Als je nu wat vet weg werkt tijdens die lage dosis AS kan ik het begrijpen.. maar anders is 6 weken of langer op een shitdosis zitten gewoon bullshit.

Als ik wissel van trena naar npp en vervolgens naar testonly gaat het prima. Daarna begin ik gewoon opnieuw met para en dan weer een keer deca..

wisselen van steroid of van esters werkt super. dán is hgh pas echt effectief..

Ik vind een bridge onzin om de doodsimpele reden dat jullie laag gaan zitten in AS om daarna een nieuwe boost te krijgen? Als je nu wat vet weg werkt tijdens die lage dosis AS kan ik het begrijpen.. maar anders is 6 weken of langer op een shitdosis zitten gewoon bullshit.

Als ik wissel van trena naar npp en vervolgens naar testonly gaat het prima. Daarna begin ik gewoon opnieuw met para en dan weer een keer deca..

wisselen van steroid of van esters werkt super. dán is hgh pas echt effectief..
Hoelang ben je nu on dan? 1 jaar?

Hoe gaat het hier, hoor niks meer

handig om 20 weken aan de nolva te zitten met hgh

Ik ben ook van mening dat een week of 6-8 op een bridge dosering meer dan genoeg is, persoonlijk zie ik meer heil in bridgen op 300-500 mg DHT product. Op die manier kun je een week of zes lekker cutten en vocht vrij geraken alvorens weer een cycle te starten. Ben wel benieuwd hoe je er nu voorstaat.

Hoe is het hier nu?

Terug
Naar boven