Afgelopen dagen is door de organisatie van de Arnold Classic de definitieve deelnemerslijst afgegeven m.b.t. de geinviteerde atleten
.
Waanzinnige lijst waar eigenlijk alleen Jay Cutler, Darrem Charles, Chris Cormier en Dennis Wolf op ontbreken
.
De pro's kunnen op de Arnold ook een dikke $ 265.000,-. verdelen en dacht 5 Mr.O plaatsen.
Deelnemers voor 2008 zijn:
Melvin Anthony
Gustavo Badell
Adorthus Cherry
Toney Freeman
Kai Green
DeShaun Grimez
Phil Heath
David Henry
Dexter Jackson
Johnnie Jackson
Victor Martinez
Desmond Miller
Ronnie Rockel
Silvio Samuel
Branch Warren
Hidetada Yamagishi staat voor als nog ook op de lijst maar is tijdens de kerstdagen op een vliegveld in de USA gepakt met een hoop chemische gear
en zit nu in een 3 bij 3 ruimte. Zou me ook niets verbazen als hij van de deelnemerslijst wordt afgehaald want slechte pers zal Arnold willen voorkomen denk ik
.
.Waanzinnige lijst waar eigenlijk alleen Jay Cutler, Darrem Charles, Chris Cormier en Dennis Wolf op ontbreken
.De pro's kunnen op de Arnold ook een dikke $ 265.000,-. verdelen en dacht 5 Mr.O plaatsen.
Deelnemers voor 2008 zijn:
Melvin Anthony
Gustavo Badell
Adorthus Cherry
Toney Freeman
Kai Green
DeShaun Grimez
Phil Heath
David Henry
Dexter Jackson
Johnnie Jackson
Victor Martinez
Desmond Miller
Ronnie Rockel
Silvio Samuel
Branch Warren
Hidetada Yamagishi staat voor als nog ook op de lijst maar is tijdens de kerstdagen op een vliegveld in de USA gepakt met een hoop chemische gear
en zit nu in een 3 bij 3 ruimte. Zou me ook niets verbazen als hij van de deelnemerslijst wordt afgehaald want slechte pers zal Arnold willen voorkomen denk ik
.
Laatst bewerkt:

mis f de connectie geloof k?
...maar ja bij deze ben je afhankelijk van je sponsor, lobby circuit etc......