XXL Nutrition

Deelnemerslijst Arnold Classic 2008 !

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
Afgelopen dagen is door de organisatie van de Arnold Classic de definitieve deelnemerslijst afgegeven m.b.t. de geinviteerde atleten:study:.
Waanzinnige lijst waar eigenlijk alleen Jay Cutler, Darrem Charles, Chris Cormier en Dennis Wolf op ontbreken;).

De pro's kunnen op de Arnold ook een dikke $ 265.000,-. verdelen en dacht 5 Mr.O plaatsen.

Deelnemers voor 2008 zijn:
Melvin Anthony
Gustavo Badell
Adorthus Cherry
Toney Freeman
Kai Green
DeShaun Grimez
Phil Heath
David Henry
Dexter Jackson
Johnnie Jackson
Victor Martinez
Desmond Miller
Ronnie Rockel
Silvio Samuel
Branch Warren

Hidetada Yamagishi staat voor als nog ook op de lijst maar is tijdens de kerstdagen op een vliegveld in de USA gepakt met een hoop chemische gear:eek: en zit nu in een 3 bij 3 ruimte. Zou me ook niets verbazen als hij van de deelnemerslijst wordt afgehaald want slechte pers zal Arnold willen voorkomen denk ik;).

Laatst bewerkt:
Goh Hidetada, een uit Milos' stal. Wat een verrassing :D

Ik ben zeer benieuwd naar phil heath! Ook naar dexter, imo een van de beste fysieken ooit.

ah, op die manier.
pff, 180.000 dollar, dat s idd niet niks nee. Geloof dat ze bij de samenstelling van dit bedrag toch tevens kijken naar het inkomen of het vermogen van de verdachte, niet alleen naar de gepleegde overtreding, toch?

Laatst bewerkt:
Kan me niet voorstellen dat zo'n gast zoveel verdient, though.

• Topic Starter Topic Starter
Nu Yamagishi de AC misschien niet gaat halen is er misschien een plaatsje voor Ed van Amsterdam of een van de andere Nederlandse pro's:cool:...maar ja bij deze ben je afhankelijk van je sponsor, lobby circuit etc......
Volgens mij heeft Ultimate Nutrition waar Ed onder contract staat een aardige vinger in de pap op de AC;).

victor 1
phil 2
johnny of freeman 3e denk ik

phil heath pact em...

mooie line up. Domme vraag mss maar geen mr. wolf?

blijkbaar geen wolf nee. jammer, mooiste bb op t moment

Victor incasseerd een leuke prijzenpot daar:)

martinez haalt die binne denk ik. wel jammer dat cutler en wolf niet meedoen :(

ah, op die manier.
pff, 180.000 dollar, dat s idd niet niks nee. Geloof dat ze bij de samenstelling van dit bedrag toch tevens kijken naar het inkomen of het vermogen van de verdachte, niet alleen naar de gepleegde overtreding, toch?

denk dat het wel gedeeltelijk betaald word door zijn sponsors

victor zeker weten op nummer 1

nette Line up

Ik ind de Arnold vaak beter dan de O

Terug
Naar boven