XXL Nutrition

Deelnemerslijst Arnold Classic 2008 !

victor martinez gaat standaard winnen, hij zal iedereen duidelijk verslaan. op twee denk ik phil heath 3 dexter jackson. Dexter zal moeten toegeven op rug/latwijdte aan Phil die enorm is gegroeit.

• Topic Starter Topic Starter
Ben er zelf nog niet helemaal uit m.b.t. de top 5;), gok een beetje op Phil Heath, Dexter Jackson, Victor Matinez, Toney Freeman en Mevin Anthony:scratch:. Maar het kan ook maar zo zijn dat Branch Warren en Silvio Samuel zich in de top 5 gaan melden:dunno:.

Branch en JoJ kunnen idd e.e.a. nog flink doorhusselen.

Wat ik al had verwacht;)...de organisatie van de AC heeft Hidetada Yamagishi geschrapt van de invitatielijst:study:.
Het speculeren wie Yamagishi gaat vervangen is in de USA al los gebarsten,
zo worden o.a. de namen van Mark Dugdale, Marcus Haley en Sergei Shelestov genoemd door de liefhebbers maar er is dus nog veel mogelijk. Ik denk dat de organisatie zal afwachten of er nog een verrassende atleet zal opduiken op de Iron Man, die twee weken eerder wordt gehouden;).

Laatst bewerkt:
Adorthus Cherry, DeShaun Grimez debutanten?

Victor Martinez is out door ik dacht een knie blessure:(.
Vervanger zal denk ik komen uit de line up van de Iron Man..even afwachten dus want er is ook nog geen vervanger aangewezen voor Hidetada Yamagishi.

Degene die de Iron Man pakt, zal dus ook de Arnold gaan pakken...alle grote jongens zijn op beide wedstrijden actief:study:.

Ik hoop (en denk) dat het tijdperk van Phil Heath is aangebroken...nu Victor niet meedoet maakt Phil iig een nog grotere kans...ik wil hem alleen eens zien naast bb'ers als Dexter Jackson, Silvio Samuel en Brach Warren. Zoiezo zie ik wel een toekomstige Mr O in hem...kijk wat die gast een progressie maakt, als hij zo doorgaat overtreft hij Cutler binnen de kortste keren OOK op massa. Fysiek van Phil is al 10x mooier gevormd dus dat zit wel goed!

tja, eerst maar s op t podium zien..foto's zijn idd erg indrukwekkend, maar geven ook makkelijk een vertekend beeld. Ben echter wel benieuwd (en stiekem ook erg enthousiast, hoop echt dat ie r straks zo bij staat als op de foto's)

Denk wel dat Phil hier een grote kans maakt!!!
Mijn Top 5: phil heath, dexter jackson,melvin anthony en silvio samuel

Tzal wel tussen Dexter, Tony & Phil gaan.

Denk dat je Silvio vergeet...ws plaatst hij zich boven Freeman.

1. phil
2. ronnie
3. dexter

ben ook benieuwd naar Kai Green, niet echt een favoriet van me maar heeft ook aardig gebulkt in het off season.

Laatst bewerkt:
Prijzengeld verdeling op de AC is net binnengekomen;).

1. $ 130.000 + horloge
2. $ 70.000,-.
3. $ 50.000,-.
4. $ 30.000,-.
5. $ 15.000,-.
6. $ 10.000,-.

Verder kunnen all overige deelnemers rekenen op $ 1000,-. als een soort startgeld....de best poser kan nog eens $ 10.000,-. mee naar huis nemen:eek::cool:.

Nette prijzenpot voor de pro's, ook gezien het feit dat de meeste pro's twee weken daarvoor ook al op de Iron Man te zien zijn en daar ook nog eens $ 30.000,-. kunnen weg snoepen:thumbs:.

Las wat geruchten, dat van de AC ook een live webcast:coffeepc: zou zijn:eek::cool:, iemand hier wat meer info over ?.

Terug
Naar boven