AndroidHealthClinic

degenereert test-e bij opwarmen

hope2gain

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
In de zomermaanden steek ik mijn vial test gewoon in mijn broekzak om hem gemakkelijker in mijn slin spuitje te krijgen.
In de winter zet ik de vial even op de verwarming met een handdoek erover totdat de vial een temp heeft die lekker warm aanvoelt in de hand.
Zo vloeit de test nog gemakkelijker in de slin spuit.
Zou dit tot degeneratie van de test-e kunnen leiden?

Op de vial of op het doosje staat meestal vermeld tot hoe warm/koud de vial mag worden

Ik zet ze zelf altijd in warm water voor het injecteren. Kan geen kwaad volgens mij, bij het produceren worden veel hogere temperaturen bereikt.

Ik hou het altijd onder mijn oksels of onder mijn zak :-)

Haha, de meeste bacteriën zullen echt niet bij je zak zitten:P :D.......je handen meer denk ik hahaha! Maar ontsmetten is wel handig

Hehe lichaams sappen zijn gezond toch ;-)

ik slik de vial altijd in en wanneer ik 'm uitpoep vang ik hem op in een zeefje en prik snel de naald erin want anders koelt die af.

ff serieus, met het produceren worden veel hetere temperaturen gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
OK thnx voor de info :-)

ik slik de vial altijd in en wanneer ik 'm uitpoep vang ik hem op in een zeefje en prik snel de naald erin want anders koelt die af. ff serieus, met het produceren worden veel hetere temperaturen gebruikt.

En wat als je 4 of 5 verschillende producten gebruikt?
test tren mast EQ & deca oid. ?

Hou ze altijd even onder mn oksel, koude olie injecteren jeukt me toch iets teveel:o

En wat als je 4 of 5 verschillende producten gebruikt?
test tren mast EQ & deca oid. ?

ja dat is vaak wat minder, soms zet ik 10 weken 8 gram aas dus dan gaat alles in een 100 ml vial en die slik ik dan maar in, weet het anders ook niet.

Je gebruikt wel een steriele naald hoop ik?

ik weet het niet, als de avond ervoor met diezelfde naald heroine in mijn trenveins heb gespoten is hij volgens mij nog steriel.

niet steriel maar alle ziektekiemen trippen dan hard op die heroine dus je wordt niet ziek

Ik heb alleen bij mijn eerste kuur de ampullen verwarmd (onder de oksel en onder de warme kraan) maar daarna heb ik dat nóóit meer gedaan

Ik trek soms de gear op, en hou de spuit dan even in mn warme faphand.

ik slik de vial altijd in en wanneer ik 'm uitpoep vang ik hem op in een zeefje en prik snel de naald erin want anders koelt die af.

ff serieus, met het produceren worden veel hetere temperaturen gebruikt.
Hahahahaha (hardop lachend) goed idee !!

Terug
Naar boven