XXL Nutrition

delete

Maakt niet uit of het poeder of korreltjes zijn. Havermout = havermout. Bij de b&fshop krijg je ultra fine oats. Dat is wel poeder.

Hey,

Ik heb gehoord dat je met havermout, melk en whey een goede weightgainer kan maken.

Nu heb ik het probleem dat ik in de winkel geen havermout poeder kan vinden. Ik heb wel gewone havermout gekocht, alleen kan ik hiervan geen poeder maken in de blender. Het zijn meer korreltjes.

Heeft iemand enig idee hoe ik hier wel poeder van kan maken, of waar ik wel (goedkoop) havermout poeder kan kopen?

kan je niet alleen eerst de havermout in de blender doen en dan laten draaien? wordt het sowieso kleiner van.

verder kan je brinta pakken, of dit bestellen als je echt haver wilt : http://www.bodyenfitshop.nl/carbs/k...rtsnutrition/ultra-fine-oats/?sqr=ultra fine&

Het is wel 3x zo duur dan de standaard havermout

Je hoeft de havermout ook niet te verpulveren tot poeder :p Ik heb nu de zakken ultra fine oats van b&f gekozen als gratis cadeau, anders vind ik het te duur voor wat het maar is en dan doe ik gewoon havermout in mijn shake. Voedingswaarden blijven dezelfde hoor, vlokken, poeder of korrels :p

Eerst de vlokken in de blender (of staafmixer, heb zelf geen blender), paar minuten en je hebt redelijk fijn poeder. Echt meel-achtig poeder krijg je niet, er blijven hele kleine korreltjes in zitten.

Eerst de vlokken in de blender (of staafmixer, heb zelf geen blender), paar minuten en je hebt redelijk fijn poeder. Echt meel-achtig poeder krijg je niet, er blijven hele kleine korreltjes in zitten.

Ligt aan de blender die je gebruikt, ik kan het namelijk wel zo fijn als stof krijgen met mijn blender (magic bullet) Maar goed het heeft verder toch geen meerwaarde.

Ik pak normale havermout en doe die ik mijn koffiemolen:)

Snap niet dat je er moeite mee hebt, zelf neem ik 150 gram havermout ( gemalen ) met 50 gram whey en nergens last van.

ik 800 ml melk
100 gram brinta
30 gram whey

maar zelfs brinta zakt naar de bodem en dan wordt de laatste slok zeker dikke troebel maargoed als je een keer extra schudt dan is het zo weg en vermengd.

Als je toch een blender hebt, gooi dan havermout met een klein beetje melk in de blender (net genoeg om het onder te laten staan).
Vervolgens blenden tot het fijn vermalen is.
Daarna de rest van de ingrediënten voor je shake erbij kiepen en blenden.

Hey,

Ik heb gehoord dat je met havermout, melk en whey een goede weightgainer kan maken.

Nu heb ik het probleem dat ik in de winkel geen havermout poeder kan vinden. Ik heb wel gewone havermout gekocht, alleen kan ik hiervan geen poeder maken in de blender. Het zijn meer korreltjes.

Heeft iemand enig idee hoe ik hier wel poeder van kan maken, of waar ik wel (goedkoop) havermout poeder kan kopen?

Je hebt een k*tblender. Met een Philps HR 2095 kan het wel en maak je er zeker poeder mee. Je kunt het bijna snuiven nadat je het hierin hebt geknikkerd! haha

http://www.wehkamp.nl/huishouden/ke...S33053286182&gclid=CNzZyt7ZtL4CFWgUwwodiXcAFA

Ik heb zelf thuis een 'moulinex' snijmachine. Deze maalt je havermout korrels tot echte poeder :) Als je in google moulinex snijmachine intypt zul je ongetwijfeld deze machines tegen komen.

50/60 gram havermout op 500ml water. Beetje kauwen en doorslikken, de smaak went wel !

Terug
Naar boven