AndroidHealthClinic

Dell GX620 pc!

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Zojuist al eerste binnen kantoor de eerste van de 150 Dell OptiPlex GX620 machines in gebruik genomen.

Wat een heeeeeeeeerlijke desktop zeg! Wow! Misschien een beetje overdone voor een relatief simpele kantooromgeving (MS Office, Doc. Man. systeem en wat applicaties) maar mij hoor je niet klagen met deze specs:

P4 3,8GHz
800MHz moederbordje
1GB DDR2 RAM
40GB S-ATA HD

[Link niet meer beschikbaar]

Het OS (XP Prof./SP2) start razendsnel op, applicaties worden gestart binnen een oogwenk en dat werkt ze lekker prettig! :bow:

Yummie! :p

Klopt.. loopt idd echt goed.

Wij hebben 3gig en 512mb en zelfde harddisken van HP/comprak.. loopt vlot allemaal..

Dat word standaard image's maken en/of ris servertje kerel :)

dell? :no:

700 dollar? dat is geen geld voor de specs die je daar uiteenzet.. :) of is dit een minder beladen ty pe?

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
Klopt.. loopt idd echt goed.

Wij hebben 3gig en 512mb en zelfde harddisken van HP/comprak.. loopt vlot allemaal..

Dat word standaard image's maken en/of ris servertje kerel :)

Standaard image is al af. Uitrollen doet de Helpdesk dmv de Altiris Deployment server.

Als ik morgen tijd heb kan ik kijken of ik het die jongens makkelijker kan maken dmv de 'Initial Deployment' optie uit te vogelen. :)

roxxe zei:

O? Waarom dat?

Werk zelf al jaren met Dell desktops in een kantooromgeving en 't bevalt me prima. :)s

ECLIPSE zei:
700 dollar? dat is geen geld voor de specs die je daar uiteenzet.. :) of is dit een minder beladen ty pe?

Geen idee, moet je zelf even kijken.

Maar de prijs voor 150 desktops ligt natuurlijk dan per stuk heel wat lager. ;)

gebruik zelf hp hier op kantoor en zijn idd top machines :)

Specs zien er netjes uit... :)

met die specs die je noemt komen deze op 1500 dollar.. nog steeds nice

prop d'r stiekem een 7800GTX in, lekker doom'en op je werk ;)

voor officepc's zal het wel goed zijn, 'k heb zelf slechte ervaringe met hun nadienst (maande voor herstellinge)

Tsja, als thuis gebruiker zou ik het ook nooit kopen. Je wilt toch graag exact weten wat je koopt, ipv bijvoorbeeld een of ander vaag moederboard. Ook ivm upgrades.

Tis opzich niet (veel) duurder dan zelf een pc samenstellen heb ik zo het idee.

Dell is opzich wel goed maar niet voor te gamen, meestal zit er namelijk een brakke videokaart in.

Dell is inderdaad leuk voor kantoor, voor thuis ben je beter uit met een samengestelde pc bij een pc-boer. Dell heeft ook niet echt een goede reputatie in het consumentsegment, maar dat komt wel meer voor bij grote bedrijven. De afhandeling van servicezaken laat meestal te wensen over.

HP is overigens nog erger, die zijn zakelijk vaak ook een ramp. Kom je terecht bij een helpdesk medewerker die in Ierland zit en amper Nederlands spreekt.

idd. heb je het nog niet gehad over Packard Hell

Gunsy zei:
idd. heb je het nog niet gehad over Packard Hell

LOL.

Had een oud collega eens. Die zou een pc fixen voor een vriend, kwam er niet qua hardware en nam pc en al mee naar de MyCom.

Hij sluit keurig aan achter de lange rij, roept iemand van achter de toonbank hem aan.

+ Is dat een Packard Bell?
- Eh, ja...
+ Sorry, dan helpen we je niet!

Kon hij met een rode kop de winkel verlaten. :roflol:

Terug
Naar boven