XXL Nutrition

Dell Peeceetje

Bezoekers in dit topic

Qua voorraad wel, ze lokken je met lage prijzen en eenmaal de keuze gemaakt zijn bepaalde artikelen op eens niet meer bij hun leverancier op voorraad.

Komt wel meer voor bij bepaalde bedrijven, maar Zercom had mij al een bevesting gestuurd dat alles op voorraad was. Van een paar dagen werd het een week en daarna steeds langer, heb op een gegeven moment maar een gedeelte van de order gecancelled. Mede ook omdat ze per persoon je een ander verhaal vertellen.

Pc is verder prima, maar service laat gewoon te wensen over.
 
Goede bak, ik zou er alleen een dikkere videokaart inknallen (7900gt ofzeau)
 
Ik word gek van jullie, allemaal :( :roflol:

Ik duik wel even een tijdje in wat zaken want niemand kan de doorslag geven!
 
de reeds eerder genoemde artic silentium T2 is idd een heeeerlijk fluisterstil kastje, ziet er ook nog redelijk flex uit. (minpunt: één muffler voor een HD)
 
Ik word gek van jullie, allemaal :( :roflol:

Ik duik wel even een tijdje in wat zaken want niemand kan de doorslag geven!

Je moet ook niet alleen een prijs opgeven, geef ook het doel op waarvoor je die pc gaat gebruiken.

Allemaal leuk die adviezen om een 7900GT-kaart er in te gooien, maar als je amper gaat gamen heb je er echt geen ruk aan.

2 Gb is ook discutabel, maar geheugen vind ik minder discutabel omdat je met Vista waarschijnlijk wel beter uitkomt met zoveel mogelijk geheugen.
 
Je moet ook niet alleen een prijs opgeven, geef ook het doel op waarvoor je die pc gaat gebruiken.

Allemaal leuk die adviezen om een 7900GT-kaart er in te gooien, maar als je amper gaat gamen heb je er echt geen ruk aan.

2 Gb is ook discutabel, maar geheugen vind ik minder discutabel omdat je met Vista waarschijnlijk wel beter uitkomt met zoveel mogelijk geheugen.

Waarom zou je uberhaupt vista draaien?
 
Waarom niet? Niks mis met Vista.
 
Ik wil wel Vista hoor.








En stiekem ga ik toch wel gamen maar dat gaat niemand een flikker an.
 
Waarom niet? Niks mis met Vista.

Omdat het een beetje blij eruit ziet met al die grafische onzin, en je systeem wordt er slomer door.

Koop je een high-end systeem wat dan verandert in een mid-range systeem omdat je persee die blije grafische bullshit draait.
 
Dat woord 'blij' :roflol: Heerlijk.

Mja dan hebben we nog Mediacenter enzo, phoe en ik heb hier nog een hele goeie versie van Win XP Pro liggen. Wat zal ik doen??? :roflol:
 
Dat woord 'blij' :roflol: Heerlijk.

Mja dan hebben we nog Mediacenter enzo, phoe en ik heb hier nog een hele goeie versie van Win XP Pro liggen. Wat zal ik doen??? :roflol:

Tsjah, sue it yourself... Maar ik zou gewoon win xp pro draaien met wat goede afspeel proggies en wat codecs... Keep it clean/real :tanden:
 
Zo. Mijn configuratie zit op de mail en over 2 dagen krijg ik schriftelijke bevestiging :D
 
Als het officieel erdoor is weet ik zeker wat het is geworden. Dan laat ik het je weten! Er kan nog e.e.a. veranderen als ze me persoonlijk benaderen. Doen ze namelijk voordat ze gaan bouwen.
 
Omdat het een beetje blij eruit ziet met al die grafische onzin, en je systeem wordt er slomer door.

Koop je een high-end systeem wat dan verandert in een mid-range systeem omdat je persee die blije grafische bullshit draait.

Gewoon alle zooi uitzetten. Zou alleen Vista gebruiken voor DX10.

Heb nu ook een behoorlijk kale MCE draaien, bijna alle extra zooi staat uit.

@DBC01, waar heb je besteld dan?
 
Zeg ik lekker niet. Krijg ik weer 1000 verschillende meningen over 987287 leveranciers. :D
 
Alsof je daar mee zit, wat boeit dat nou? Of heb je toch stiekem die Dell gekocht?
 
Hahahahahahaha nee hoor! :D

Hiekie krijgt vette klarma, hij was degene die duidelijk met een alternatief kwam en me aanspoorde om elders te gaan kijken. De heren van Maxtron heb ik een aanvraag gestuurd en die gaan we rustig bespreken. Ik heb op 4 andere sites gekeken die goed bekend waren bij Tweakers maar allemaal waren ze enkele tientjes duurder met dezelfde componenten.

En zo ga je van Dell consumentenbakkie naar high end powerbak, wat wil je nog meer! :D
Een absolute killer onder de configs komt mijn kant op maar zal eerst nog even moeten zweten op de benchmark-band van de PC-boer :D :cool:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven