- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
met een prescott zal je er amper wat uit kunnen halen, een northwood zal al iets beter kunnen gaan. (tenzij waterkoeling of andere)
En hoe weet ik of het een northwood is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met een prescott zal je er amper wat uit kunnen halen, een northwood zal al iets beter kunnen gaan. (tenzij waterkoeling of andere)
Staat op de chip als het goed is, Gewoon even kast openschroeven dus.
Staat op de chip als het goed is, Gewoon even kast openschroeven dus.

Dell is dikke stront.. maar hij is vast wel goed genoeg om HL2 te spelen, crysis daar aantegen is iets anders![]()

Dan heb jij de machines nog niet meegemaakt die zijn voortgekomen uit de samenwerking tussen Dell en Alienware![]()

Nee ok maar dan heb ik het ook over de ''echte'' huis dellDan heb jij de machines nog niet meegemaakt die zijn voortgekomen uit de samenwerking tussen Dell en Alienware![]()
Geloof wel dat een bedrijf die samenwerkt met alienware wel game dikke pc's heeftIs dat trouwens niet gevaarlijk je bios flashen? Ik lees er telkens waarschuwingen over?
Als er geen mogelijkheden zijn in de bios om over te clocken wil een update wel eens helpen, want daar zit het soms wel in.

Je bent gek als je nog geld in dit systeem gaat stoppen
(zeker als je het voor het overclocken wilt doen, de winst die je gaat halen zal echt minimaal zijn)