- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en 10.000.000 BELGEN krijgen dus wel de regering die ze willenOm te beginnen is het VB in veel gemeenten geen 25% maar bezit het 50% van de zetels en zijn ze de grootste partij. En als jouw argument zou volgen dan heb je ook geen cordon nodig, want dan volg je gewoon de democratie, wat nu dus niet het geval is, heel rechtvaardig...
Ja die 25-40% van de stemmen in veel gemeenten gooien we dan maar in de vuilbak he. De enige die het cordon heeft gemaakt zijn de regeringen, het Vlaamse volk heeft er nooit om gevraagd. En als je de geschiedenis een beetje kent weet je dat het cordon het Vlaams Belang alleen sterker heeft gemaakt. Waarom denk je dat ze al jaren blijven groeien?
Hoe denk je dat de Vlaamse kiezer zich voelt? +1.000.000 Vlamingen krijgen een regering die ze nooit gevraagd hebben. Leve de democratie, what a joke.

Als je ex vriendin je wilt kloten omdat je het hebt uitgemaakt en ze gaat naar politie en geeft je aan voor verkrachting, maar je word erna vrijgesproken. Wil je dan ook mensen horen zeggen dat je een verkrachter bent?ik denk het niet.
Vlaams Belang is vrijgesproken dus zaag er niet op.
.Om te beginnen is het VB in veel gemeenten geen 25% maar bezit het 50% van de zetels en zijn ze de grootste partij. En als jouw argument zou volgen dan heb je ook geen cordon nodig, want dan volg je gewoon de democratie, wat nu dus niet het geval is, heel rechtvaardig...
Het VB zit in elke gemeente in de oppositie. Het lijkt me vrij vreemd om dat te doen als je een meerderheid van de stemmen hebt?
Hoe denk je dat de Vlaamse kiezer zich voelt? +1.000.000 Vlamingen krijgen een regering die ze nooit gevraagd hebben. Leve de democratie, what a joke.
5.000.000 Vlamingen krijgen er dus eentje die ze wel willen. Ideaal toch. Niet iedereen kan winnen.
Als je ex vriendin je wilt kloten omdat je het hebt uitgemaakt en ze gaat naar politie en geeft je aan voor verkrachting, maar je word erna vrijgesproken. Wil je dan ook mensen horen zeggen dat je een verkrachter bent?ik denk het niet.
Vlaams Belang is vrijgesproken dus zaag er niet op.