den_dimi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit al jaren bij demonoid... maar je hebt er geen reet aan... thepiratebay is meer dan genoeg
Ja joh, een publieke torrent site zonder richtlijnen qua ratio, versus een semi-gesloten torrent site met richtljinen qua ratio.
Ik zou toch echt liever bitsoup of demonoid pakken, no matter what.
En de reden is? Ik download op birate vaak sneller omdat er ook meer seeders zijn dan op demonoid...
Ik download zelfs op een 2 jaar oude torrent met 4mb/s op bitsoup.
En op bitsoup is het zo dat je veel meer seeders dan leechers hebt.
Het is dan ook zo dat je eerst alles download, en naderhand gaat uploaden.
Op piratebay piekt je upload vaak boven je download uit.
En aangezien piratebay public is, kom je ook veel vaker virussen/trojans tegen in bestanden. In private trackers heb je meer veiligheid en zekerheid dat het schone bestanden zijn.
bullshit
zijn genoeg betrouwbare uploaders daar, download ook al jaren daar nooit een virus tegen gekomen
!antivirus? nooit last van spyware of virus gehad..
blijf jij maar denken dat privetrackers piratebay domineren
Ooit al gehoord van keyloggers en password stealers?
Uiteraard kom je heus wel eens virussen tegen, maar zelden idd bij een betrouwbare uploader, vaak weet je ook waar je aan toe bent na het lezen van comments op de site.bullshit
zijn genoeg betrouwbare uploaders daar, download ook al jaren daar nooit een virus tegen gekomen
Uiteraard kom je heus wel eens virussen tegen, maar zelden idd bij een betrouwbare uploader, vaak weet je ook waar je aan toe bent na het lezen van comments op de site.
En als jullie denken dat demonoid 100% betrouwbaar is dan heb je het behoorlijk mis iig.
tja als je zo dom bent om te geloven dat er nu al een screener of dvdrip is van bijv; salt of inception vraag je er zelf om ;d
.Zijn al lang in de bios, dus waarom geen screener.
.