VStreet
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
PUNT-3-WAS-WEL-GRAPPIG
Zal ik minder snel typen of jij minder snel lezen of situeert jouw probleem zich elders...als ik kan helpen geef je maar een gilletje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een probleem... altijd als ik een kwaal heb dan denk ik altijd het ergste. Ik kijk dan op internet naar symptomen en zie de meest erge ziektes.
Bijv nu heb ik een kriebel als ik adem en die gaat maar niet weg... en ben erg moe... en ik denk gelijk dat ik misschien wel longkanker heb.
Herkent iemand dit en hoe moet ik hier mee omgaan ? Ik heb morgen een afspraak bij de dokter.. wat kan het beste zeggen
PUNT-3-WAS-WEL-GRAPPIG
Zal ik minder snel typen of jij minder snel lezen of situeert jouw probleem zich elders...als ik kan helpen geef je maar een gilletje.
voor jou grappig maybe maar was ook serieus bedoeld.hahahavoor jou grappig maybe maar was ook serieus bedoeld.
Ik wou alleen zeggen dat hij aan mij best medisch advies mocht vragen.
Als hij zich zorgen maakt..
dacht dat het een grapje was.dacht dat het een grapje was.
En hoe kom jij aan zoveel medische kennis?

Gefeliciteerd .. je bent een hypochonder .. net als ik ..
Ik denk ook altijd het meest erge te hebben ... Dit zit mijn blessures ook niet mee ... Je blijft namelijk constant op letten of je klacht al verdwenen is en daardooor " stuur" je te veel aandacht naar het punt waar je last van hebt. ..
Ik loop bijvoorbeeld constant op te letten op mijn knie of die pijn al weg is...daardoor raakt die knie over vermoeid omdat er constant energie en aandacht naar toe word gestuurt ...
Ik heb een probleem... altijd als ik een kwaal heb dan denk ik altijd het ergste. Ik kijk dan op internet naar symptomen en zie de meest erge ziektes.
Bijv nu heb ik een kriebel als ik adem en die gaat maar niet weg... en ben erg moe... en ik denk gelijk dat ik misschien wel longkanker heb.
Herkent iemand dit en hoe moet ik hier mee omgaan ? Ik heb morgen een afspraak bij de dokter.. wat kan het beste zeggen