Fitness Seller

Denk jij ooit tevreden te zijn met je fysiek? (met enquete)

Peiling Peiling Denk jij ooit tevreden te zijn met je fysiek?

• Totaal stemmers
    136
Ik zie geen enquete.

Ik wel zeg ik nu, maar denk het niet.
Weet wel dat ik niet het bodybuild fysiek wil hebben, maar het atletische. Maar wie weet over 10 jaar wil ik het wel, dan weet ik nu al dat ik wel tevreden zou zijn, maar niet voldaan met me fysiek, groter = beter.

heb een doel voor ogen. Als ik dat bereik denk ik dat ik dan tevreden zal zijn.

Maar eigenlijk weet ik natuurlijk dat je bij bodybuilding nooit tevreden kan zijn omdat alles altijd wel een stapje verder kan.

ja, denk het wel.

Streeffysiek is bereikt. Het groeien gaat nog zo minimaal dat ik geen tijden zie komen waarin ik nog ècht wil vlammen.

Maar de echt reden is eigenlijk dat ik BB gewoon een erg beperkt wereldje vind worden als je ècht hogerop wilt gaan. Maar in de toekomst wil ik nog weleens zelf een nette maar spannende film maken. :D

Ik ben nu al "tevreden" ik woog 75kg.

denk het wel. Het zal wel weer een tijdje gaan duren maar toch...

Als je tevreden bent, is er geen doel meer en dan is de uitdaging en de fun er vanaf.

Als je ervoor kiest met 50 cm guns voetbal benen te koesteren blijft er een hoop ambitie over.

Ik zal nooit helemaal tevreden worden met mijn fysiek omdat ik daar de bouw gewoon niet voor heb maar ik kom wel een aardig eind in de goede richting denk ik

nee ik ga nooit tevreden kunnen zijn,zie altijd wel ergens een min puntje,denk dat zo is bij de meeste bb,we zijn ijdel en perfectionistisch,maar toch zien we er beter uit dan de algeme medemens ;)

Het is niet dat ik ooit echt ontevreden ben geweest, ben namelijk nooit dik geweest ofzo.
Maar toch heb je altijd het gevoel dat het wel wat beter kan.

nee, denk het niet. groeien is ook veel te verslavend ;) Ik heb nu een bepaald doel voor ogen (een fysiek waar ik nu tevreden mee zou zijn) maar ik weet zeker dat als het zover is ik toch weer meer en groter wil..

Tuurlijk, ben geen obsessieve bosmongool.

Denk het wel...

ja was wel eens tevreden een aantal jaar geleden

Terug
Naar boven