Fitness Seller

Dennis Wolf @ Denmark Loaded Cup

Dat vind jij ja, maar ik weet zeker dat een Olympia jury hier eerder voor kiest;)
_W5Q0245.jpg

door zijn 'compleetheid', hij heeft alles, goede traps en onderrug, en goede verhoudingen...

en ja, daardoor zal de Olympia jury daarvoor kiezen, maar denk dat een hoop mensen met me eens zijn dat Wolf de beste lat spread ooit heeft (de V-shape iig dan;))..

maar hij mist idd onderrug, wat er voor zal zorgen dat hij nooit de beste rug ooit zal hebbe...

benen lijken iets achter te lopen, voor de rest is het een beest!

door zijn 'compleetheid', hij heeft alles, goede traps en onderrug, en goede verhoudingen...

en ja, daardoor zal de Olympia jury daarvoor kiezen, maar denk dat een hoop mensen met me eens zijn dat Wolf de beste lat spread ooit heeft (de V-shape iig dan;))..

maar hij mist idd onderrug, wat er voor zal zorgen dat hij nooit de beste rug ooit zal hebbe...

Beste lat spread ooit zou ik niet zeggen , die van Yates en Haney waren ook niet misselijk;)

Ja en het valt toch op dat volgens mij bijna alle Mr. O´s een rug hadden met lage aanhechtingen van de lats.

Zou wel vet zijn als zijn most muscular dit jaar nog beter is dan op de vorige O, daar leek de rest van de deelnemers net een stel dwergjes naast. Wolf is bruut.

Wel ja hij mist mss onderrug, maar toch blijft het een veel mooiere rug dan die van Jay!

Beest die Wolf, vind dat hij een prachtige verhouding heeft.
En idd een mooie v-shape.

Damn...

ik hoop dat hij wat completer komt dan vorig jaar en jay van de troon stoot, vond hem erg mooi gepropotioneerd, en juist die iets hogere lats maakt hem anders. benen en kuiten iets verbeteren we hebben een mr o voor de komende jaren.

vond dit jaar jay al niet mr o waardig
ach coleman gaat toch maar weer een wedstrijdje draaien komend jaar eens kijken of hij weer in super shape komt?? denk niet dat hij ooit weer een o wint maar??

idd die outsweep op zijn poten zijn gruwelijk juist!

wow.. wat een fysiek :eek: ben benieuwd hoe deze mr O zal gaan.. :)

potverdomme

ja vind zijn benen dusdanig, dat zijn gigantische upperbody in verhouding toont, benen lopen lijkt mij dus zeker niet achter.

Ja en het valt toch op dat volgens mij bijna alle Mr. O´s een rug hadden met lage aanhechtingen van de lats.

Volgens mij hebben de meeste mensen ook gewone lage aanhechtingen. Dan is het toch logisch dat die statistiek zich verder zet bij Olympia-winners?

Wat een beest! Ik vind zijn rug juist ziekelijk big! veel mooier dan die van Jay, veel meer detail!
Voor mij is dit de nieuwe Mr. O

Terug
Naar boven