XXL Nutrition

Dennis Wolf Update

• Topic Starter Topic Starter
Yo T ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aardige rug, niet normaal

Nice nice. Het wordt weer eens tijd voor een wolf in topvorm op het podium.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

jammer van zijn onderrug, terwijl zijn bovenrug gigantisch is

Komt door zijn hoge lataanhechting, man die rug is n hoop breder als die van winklaar, shiiiiiit.

3x zo wijd als roelly

kheb het idee dat roelly komende wedstrijden alsnog klein uitvalt tegen de anderen

1 van de betere ruggen (lijkt t)

De wijdte is niet normaal..

wtf man ... dat gaat al richting die photoshop van Joel Stubbs destijds ... maar dan voor echt :p

zo dan, halleluja:o

:cool:

roely%20rug.jpg

IMG_2661.jpg

Laatst bewerkt:
lach me echt af en toe kapot op om de reacties van sommige snotneuzen hier :-) kleine kuiten en onderarmen ?! denk dat zijn kuiten groter zijn dan de bovenbenen van de meeste. En op wedstrijden wordt weinig gekeken naar de kuiten, kuiten is 99% een genetisch iets je kan ze wel harder krijgen maar kuiten heb je of je hbet ze niet. Ik ken mensen met dikkere kuiten dan Jay die nog nooit een sportschool hebben gezien van binnen.

Het enige wat voor deze jongens telt is hoe ze eruit zien op het podium denk je nou echt dat het hem een worst zal wezen dat ie nu geen tintje heeft ?

Ja dat is natuurlijk impressive. Alleen hoe zien ze eruit als ze naast elkaar staan. Foto's van roelly worden doorgaans van veel dichterbij geschoten.

Roelly zal niet de wijdte hebben van een Wolf maar als hij nog de conditie van de NY pro kan benaderen kan hij aardig hoog eindigen. Alleen of ze die nog gaan halen weet ik niet.

lach me echt af en toe kapot op om de reacties van sommige snotneuzen hier :-) kleine kuiten en onderarmen ?! Denk dat zijn kuiten groter zijn dan de bovenbenen van de meeste. En op wedstrijden wordt weinig gekeken naar de kuiten, kuiten is 99% een genetisch iets je kan ze wel harder krijgen maar kuiten heb je of je hbet ze niet. Ik ken mensen met dikkere kuiten dan jay die nog nooit een sportschool hebben gezien van binnen.

Het enige wat voor deze jongens telt is hoe ze eruit zien op het podium denk je nou echt dat het hem een worst zal wezen dat ie nu geen tintje heeft ?

+1

dan heb jij dat verkeerd gedacht

voor de olympia leek roelly ook gigantisch op foto's en voorspelde heel veel mensen een plek in de top 5. Uiteindelijk naast de andere pro's viel die gewoon keihard in het niets. Ik hoop alleen dat dat nu niet gebeurt:)

voor de olympia leek roelly ook gigantisch op foto's en voorspelde heel veel mensen een plek in de top 5. Uiteindelijk naast de andere pro's viel die gewoon keihard in het niets. Ik hoop alleen dat dat nu niet gebeurt:)

dit ben ik niet geheel met je eens, oke er zijn grotere jongens dan als roelly maar hij heeft niet voor niets de NYpro gewonnen vorig jaar.

ontopic Dennis staat er zeer goed bij, zo te zien ook wat gains gemaakt afgelopen tijd.

lach me echt af en toe kapot op om de reacties van sommige snotneuzen hier :-) kleine kuiten en onderarmen ?! denk dat zijn kuiten groter zijn dan de bovenbenen van de meeste. En op wedstrijden wordt weinig gekeken naar de kuiten, kuiten is 99% een genetisch iets je kan ze wel harder krijgen maar kuiten heb je of je hbet ze niet. Ik ken mensen met dikkere kuiten dan Jay die nog nooit een sportschool hebben gezien van binnen.

Snotneuzen? Het gaat om de verhoudingen en in verhouding zijn ze onderarmen en kuiten klein..

Terug
Naar boven