- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kheb het idee dat roelly komende wedstrijden alsnog klein uitvalt tegen de anderen
lach me echt af en toe kapot op om de reacties van sommige snotneuzen hier :-) kleine kuiten en onderarmen ?! Denk dat zijn kuiten groter zijn dan de bovenbenen van de meeste. En op wedstrijden wordt weinig gekeken naar de kuiten, kuiten is 99% een genetisch iets je kan ze wel harder krijgen maar kuiten heb je of je hbet ze niet. Ik ken mensen met dikkere kuiten dan jay die nog nooit een sportschool hebben gezien van binnen.
Het enige wat voor deze jongens telt is hoe ze eruit zien op het podium denk je nou echt dat het hem een worst zal wezen dat ie nu geen tintje heeft ?

voor de olympia leek roelly ook gigantisch op foto's en voorspelde heel veel mensen een plek in de top 5. Uiteindelijk naast de andere pro's viel die gewoon keihard in het niets. Ik hoop alleen dat dat nu niet gebeurt![]()
lach me echt af en toe kapot op om de reacties van sommige snotneuzen hier :-) kleine kuiten en onderarmen ?! denk dat zijn kuiten groter zijn dan de bovenbenen van de meeste. En op wedstrijden wordt weinig gekeken naar de kuiten, kuiten is 99% een genetisch iets je kan ze wel harder krijgen maar kuiten heb je of je hbet ze niet. Ik ken mensen met dikkere kuiten dan Jay die nog nooit een sportschool hebben gezien van binnen.
Het enige wat voor deze jongens telt is hoe ze eruit zien op het podium denk je nou echt dat het hem een worst zal wezen dat ie nu geen tintje heeft ?
Snotneuzen? Het gaat om de verhoudingen en in verhouding zijn ze onderarmen en kuiten klein..