MuscleMeat

Depressie laag testosteron?

Heftig verhaal bro, dapper om dat hier te delen. Denk in alle eerlijkheid dat je de oorzaak veel te ver zoekt door aan je testosteron levels te denken. Je hebt duidelijk een aantal dingen in jezelf te overwinnen en waarschijnlijk weet je dat diep van binnen zelf ook wel. Ga aan jezelf werken, ga die confrontatie aan, stel jezelf open voor hulp en zorg dat je hier sterker dan ooit uit komt!

Succes...

Top advies! Hierboven! Het is bij jou eigenlijk ook mix van slechte diepe herinneringen en emoties , die weer getriggerd worden door lichamelijke klachten. Dus moet eigenlijk aan een aantal dingen werken:

-Stop met kuren , tot dat je gemoedstoestand weer stabiel is.
-Zoek hulp bij een goede psycholoog.
-Zorg dat je gezondheid weer in orde is.
-Praat hierover met vrienden , naasten en familie. Dus gewoon open zijn en alles confronteren.(Wel bij mensen die 100% vertrouwd!)

Ik wens veel succes hiermee en stay positive!

Heftig verhaal bro, dapper om dat hier te delen. Denk in alle eerlijkheid dat je de oorzaak veel te ver zoekt door aan je testosteron levels te denken. Je hebt duidelijk een aantal dingen in jezelf te overwinnen en waarschijnlijk weet je dat diep van binnen zelf ook wel. Ga aan jezelf werken, ga die confrontatie aan, stel jezelf open voor hulp en zorg dat je hier sterker dan ooit uit komt!

Succes...

+1:thumbs:

Succes...

Heftig idd maar daper ? Haha tis anoniem man ff on topic
ik denk dat idd je hele serotine en alles gewoon kapot is door dat half jaar elke dag al helemaal zoek hulp via je huis arts

Top advies! Hierboven! Het is bij jou eigenlijk ook mix van slechte diepe herinneringen en emoties , die weer getriggerd worden door lichamelijke klachten. Dus moet eigenlijk aan een aantal dingen werken:

-Stop met kuren , tot dat je gemoedstoestand weer stabiel is.
-Zoek hulp bij een goede psycholoog.
-Zorg dat je gezondheid weer in orde is.
-Praat hierover met vrienden , naasten en familie. Dus gewoon open zijn en alles confronteren.(Wel bij mensen die 100% vertrouwd!)

Ik wens veel succes hiermee en stay positive!

Sluit me bij bovenstaande advies aan .
Kuren is weer een tijdelijke oplossing ...
Zoek naar een langdurige oplossing.

Dat zijn ' serotonine receptoren kapot zijn is bullshit .. Ik ben 2,5 jaar hard drugs verslaafd geweest en dakloos .. Ik slikte XTC bij m'n ontbijt ik dronk 2 liter bier n halve liter whisky nam ongeveer 5 pillen en rookte heel wat pijpjes crack leeg had ik geen geld of job voor crack nam ik speed on de klap op te vangen .. Ik ben nu 2,( jaar clean .. En ik kan je zeggen dat indd het eerste jaar afzien was, maar als je doelen stelt voor je zelf zie je je zelf met de dag sterker worden de depressies met de dag minder en na n tijdje leer je opnieuw geniete. Van de kleine dingen .. Kort den gevat ik weet bijna zeker dat je 'serotonine receptoren ' hier niks mee te maken hebben ik denk dat het verder terug gaat dan je drugs verslaving.. ( bij 9 vd 10 mensen komt een harddrugs verslaving ook ergens vandaan , je voelt je er zekerder en beter door , ) wat ik wil zeggen is .. Pak je ballen bij elkaar en vecht tegen die depressie, http://m.youtube.com/watch?v=cfaDckt-PKg Hier een link van een nummer je zou ns naar de tekst moeten luisteren zal je je wel in herkennen , ik luisterde het en het motiveerde me om depressies en mijn afkick de baas te zijn ... Waar een wil is is een weg,en er zijn meerdere wegen naar Rome . Dus stel een plan samen en wijk hier niet van af dan kom je er wel

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 2HI
Dat zijn ' serotonine receptoren kapot zijn is bullshit .. Ik ben 2,5 jaar hard drugs verslaafd geweest en dakloos .. Ik slikte XTC bij m'n ontbijt ik dronk 2 liter bier n halve liter whisky nam ongeveer 5 pillen en rookte heel wat pijpjes crack leeg had ik geen geld of job voor crack nam ik speed on de klap op te vangen .. Ik ben nu 2,( jaar clean .. En ik kan je zeggen dat indd het eerste jaar afzien was, maar als je doelen stelt voor je zelf zie je je zelf met de dag sterker worden de depressies met de dag minder en na n tijdje leer je opnieuw geniete. Van de kleine dingen .. Kort den gevat ik weet bijna zeker dat je 'serotonine receptoren ' hier niks mee te maken hebben ik denk dat het verder terug gaat dan je drugs verslaving.. ( bij 9 vd 10 mensen komt een harddrugs verslaving ook ergens vandaan , je voelt he er zekerder en beter door , )

+1 me nicht is ook zwaar verrslaafd geweest en weet ook hoe ze toen was en hoe ze nu haar leven weer heeft opgebouwt de eerste maanden tot jaar was het zwaarst tot ze een vriend kreeg een eigen huisje en een zoontje sinds dien is ze ontzettend vrolijk
Maar debk dat je serotine er wel wat mee te maken heeft ook in t begin want ik ga z3lf ook na hardcor hardstyle feesten en als dat zaterdags dan is dan heb ik altijd de bekende dinsdag dip en soms wel een halve week last van snel prikelbaar

Mij is tijdens een verplichte opname in het pbc verteld dat je hersenen serotonine bevatten en dit elke keer bij een moment van geluk een beetje van deze stof vrijlaten . Op het moment dat je XTC neemt laten je hersenen alle aanwezige serotonine los , waardoor je je zo gelukkig voelt, als je de dag erna weer x neemt is dat gelukkige weg dan kom je alleen in een roes omdat je hersenen ongeveer een maand nodig hebben om je serotonine levels te upgraden. Dan zal je vast denken waarom namen ts en ik dan elke dag x ? Nou omdat je op n gegeven moment verslaafd word aan de roes want alles gaat dan langs je heen,is dus ideaal als je gebruikt om dingen te vergeten alleen is dit een tijdelijke oplossing.. Als je langdurig gebruikt duurt je herstel ook langer zie het maar als kuren haha

Mij is tijdens een verplichte opname in het pbc verteld dat je hersenen serotonine bevatten en dit elke keer bij een moment van geluk een beetje van deze stof vrijlaten . Op het moment dat je XTC neemt laten je hersenen alle aanwezige serotonine los , waardoor je je zo gelukkig voelt, als je de dag erna weer x neemt is dat gelukkige weg dan kom je alleen in een roes omdat je hersenen ongeveer een maand nodig hebben om je serotonine levels te upgraden. Dan zal je vast denken waarom namen ts en ik dan elke dag x ? Nou omdat je op n gegeven moment verslaafd word aan de roes want alles gaat dan langs je heen,is dus ideaal als je gebruikt om dingen te vergeten alleen is dit een tijdelijke oplossing.. Als je langdurig gebruikt duurt je herstel ook langer zie het maar als kuren haha

Hahaha held ! Wel knap dat jullie er vanaf zijn ik ben een paar keer in groningen geweest waar me nicht toen de tijd opgenomen was samen met mn ouders als voorbeeld dat we er nooit aan mochten zitten ik was toen 11 of 12 maar als ik zag hoe dat allemaal zat daar wat je moes doen kwa trainingen en alles dan zie je dat het echt een strijd is voor die mensen en echt zwaar heb ik veel van geleerd toen behalve dan dat ik t nu zo af en toe op een feest doe haha maarja kleinigheidjr hou je toch :p

Hè zolang je dingen met mate kan doen en grenzen kan stellen is er niks mis mee toch ... Ik weet van mezelf dat ik geen grenzen heb dan kan je het beter niet doen ... Maar nog maals voor ts ; het leven heeft je meer te bieden dan dit maak er wat van en keep ya head up !

Hè zolang je dingen met mate kan doen en grenzen kan stellen is er niks mis mee toch ... Ik weet van mezelf dat ik geen grenzen heb dan kan je het beter niet doen ... Maar nog maals voor ts ; het leven heeft je meer te bieden dan dit maak er wat van en keep ya head up !

Erg vestandig man ! Heb ik respect voor

daarna een half jaar ECHT elke avond xtc
op mijn 18de ben ik terug verslaafd geraakt aan xtc

Hier boven geciteerde tekst vind ik erg schokkend en ben er van overtuigd dat je door dat nu depressief bent.
Als je begrijpt hoe XTC en dan met name MDMA werkt dan zal je mij gelijk geven. Wat het grootste probleem is met MDMA en haar derivaten is dat het permanente schade aanbrengt aan het serotonerge systeem in je hoofd.

Dit serotonerge systeem is ontzettend belangrijk voor je geestelijk welzijn en je geeft praktisch alle symptomen van een beschadigd serotonerge systeem aan.

Mijn advies is om naar een psychiater te gaan en een periode SSRI's te proberen, deze hebben in ieder geval minder bijwerkingen dan langdurig gebruik van AAS.
Wil je niet aan de medicatie probeer dan Omega 3 vetzuren dit wil in sommige gevallen nog enige schade doen herstellen(dit werkt niet direct, herstel heeft tijd nodig. Dit herstel kan tot één jaar duren!).

Ik wens je veel sterkte met dit helse probleem.

Dat zijn ' serotonine receptoren kapot zijn is bullshit .. Ik ben 2,5 jaar hard drugs verslaafd geweest en dakloos .. Ik slikte XTC bij m'n ontbijt

Een hele grote kans dat jij amfetamine pillen destijds had die verkocht werden onder de naam XTC en hij toch echt MDMA derivaten.

Laatst bewerkt:
Ik slikte ze ook 2 jaar lang circa 5 per dag zat ook vast wel troep tussen, sterker nog ik gebruikte ook speed amphetamine dus ik basede ook 5 bollen crack op goede dagen, heb er ook ****ed op depressies van gehad .. Maar ik ben van mening dat een jonge kerel een depressie de baas kan zijn of worden.. Ik richtte me op het bodybuilden en wilde niet meer die zwakke junk van 60 kg zijn nu 2 jaar later 94 kg op8 % met me 1,69 kort.. Ik vind dat ts zijn ****ed up verleden juist kan gebruiken om in de toekomst alleen maar sterker te worden en meer te genieten van het leven .. Iets met; oude koeien you know...

Ik slikte ze ook 2 jaar lang circa 5 per dag zat ook vast wel troep tussen, sterker nog ik gebruikte ook speed amphetamine dus ik basede ook 5 bollen crack op goede dagen, heb er ook ****ed op depressies van gehad .. Maar ik ben van mening dat een jonge kerel een depressie de baas kan zijn of worden.. Ik richtte me op het bodybuilden en wilde niet meer die zwakke junk van 60 kg zijn nu 2 jaar later 94 kg op8 % met me 1,69 kort.. Ik vind dat ts zijn ****ed up verleden juist kan gebruiken om in de toekomst alleen maar sterker te worden en meer te genieten van het leven .. Iets met; oude koeien you know...

Dus jij gainde 34kg vvm in 2 jaar? Doe je goed. Hij kan zeker zijn depressie de baas zijn maar een duwtje in de goede richting door SSRI's lijkt mij zeker geen kwaad kunnen

Ja ik gainde 34 kg in 2 jaar .. Maar bedenk wel dat ik als junk niks at ik haalde mijn calorieën vooral uit bier af en toe een broodje veel speed pillen en coke waar je giga van afvalt en dan als je afkickt , ga je eten kom je gigantisch van aan kuren is er niks bij na n half jaar woog ik al bijna 80 kg puur door het vele eten mijn vp was ook flink gestegen en toen ben ik een half jaar gaan clean bulken naar 79 kg op 12 procent toen ging ik kuren en in middels weeg ik 94 op 8 a 9 procent

Dus jij gainde 34kg vvm in 2 jaar? Doe je goed. Hij kan zeker zijn depressie de baas zijn maar een duwtje in de goede richting door SSRI's lijkt mij zeker geen kwaad kunnen

Kameraad van mij heeft 3 kwart jaar in buitenland gezeten om aftekikken en kwam 20 kg aan puur door eten
die zat hele dagen aan de ghb en pille

Juist die kg s kan je goed omzetten

Wel sterk die koffie he

Ik vraag me af waarom Practice nog niet gereageerd heeft hij zal toch geen zelfmoord gepleegd hebben

Gewoon year round test zetten, af en toe periode verlagen misschien..

Terug
Naar boven