Fitness Seller

depri na de kuur

Rocco

Cool Novice
Waardering
0
Hallo mensen

Heb nou een test deca kuurtje achter de rug. Tijdens de kuur was het alleen maar nken en heel blij met de kilos maar nou de kuurtje afgelopen is ben ik echt heel erg depri en agressief. Wil gewoon niks meer. Niet werken,niet trainen enz

Mijn vriendin schrok er wel van. ze weet niet dat ik as gebruik.
wanneer gaat dit over. begin mijn nakuur over 6 dagen.
Groetjes

Laatst bewerkt:
Wanneer het over gaat is moeilijk te zeggen , hangt af van persoon tot persoon.

Probeer veel te rusten maar zeker niet te lang te slapen , en probeer je voeding en training zo goed mogelijk te verzorgen , klinkt eenvoudig maar als je depri bent is het een hele opgaven !

Je komt er wel door , gewoon ff op je tanden bijten en vooral positief denken , want depri zit vooral tussen je oren

Tijdens de kuur was het alleen maar nken en heel blij met de kilos maar nou de kuurtje afgelopen is ben ik echt heel erg depri en agressief. Wil gewoon niks meer. Niet werken,niet trainen enz

Hoi , het is erg persoonlijk Bij mij duurden het echt maanden voordat mijn eigen Testosteron level weer de oude was en heb er ook erg veel last van gehad Ik had zelfs Chlomid en HCG gebruikt maar dat was alleen uitstellen van executie.
Lange tijd geen zin in coïtus ,vermoeid en down . Ik ben er erg gevoelig voor Maar dat weet ik dus ik kan er ook rekening mee houden . Meeste gasten in de sportschool spuiten maar en weten niks van de naween .
Ja de Energy en coïtusdrive is leuk maar na de kuur verdwijnt het dubbel Daarom vallen de meeste weer snel in een nieuwe kuur omdat ze niet tegen die down periode kunnen . Steroide zijn erg verslavend .
Zeker hoe meer je het achter elkaar gaat doen hoe zwaarder je het na de kuur zou krijgen hou daar rekening mee.
Ook ligt het eraan hoe lang en hoe zwaar je kuur is .
Het heeft zoveel invloeden en zoals ik zei het valt bij ieder anders .
Zoals Peuters ook zei Je moet positief blijven ,je weet waar het aan ligt en je kent er niet al te veel aan doen . Gewoon goed blijven eten en probeer toch naar de sportschool te gaan ook al ben je dood op .Je energy wat beter verdelen en niet als een gek in de sportschool meer tekeer gaan .
Sterkte

Laatst bewerkt:
Probeer inderdaad positief te blijven en bedenk dat dit maar tijdelijk is. Het duurt nog een hele tijd voordat je 100% herstelt bent maar je zult als snel verbetering gaan merken en daar vrolijk je wel weer van op, alleen de eerste weekjes zijn het ergst.
Het belangrijkste is dat je goed uitgerust blijft, als je nu in een nacht een paar uur te weinig slaapt komt dat echt keihard aan. Zorg je voor voldoende rust en goede voeding dan valt het allemaal best mee en ben je er zo weer bovenop.
Sterkte ermee.

Als je je depressief voelt na gebruik,kun je ook lichte antidepressiva gebruiken.Een SSRI bijvoorbeeld ,want anabolengebruik ontregelt ook de serotoninehuishouding in de hersenen.Je wordt er alleszins rustiger van en zult niet meer zo humeurig rondlopen;leuker voor je vriendin.
Tijdens de nakuur gebruik ik enkel nolvadex,heb ook al clomid geprobeerd,maar daar loop je dan sjagreinig van...
Nolvadex is in mijn ogen ook de beste keuze want clomid heeft een rebound effect op de hypofyse,waardoor die na verloop van tijd minder luteiniserend hormoon aanmaakt.
En de bedoeling van een nakuur is juist die vrijmaking van luteiniserend hormoon zo snel mogelijk op peil te brengen.

Het gaat vanzelf over, ik heb er nooi last van. Zal wel omdat ik altijd depri ben zijn :D
Nee het verschilt enorm per persoon.
En het geestelijke aspect, daar kun je je wel een beetje op voor bereiden, maar dat had je voor en in de kuur al moeten doen.

Succes verder

Dat wist je toch van tevoren? Je betaald een prijs als je wilt kuren.
Ik merkte persoonlijk wel een dipje in de coïtusdrive ongeveer 3 a 4 weken na de laatste prik (test. enanthaat en EQ), en het continue zonnige humeur dat ik tijdens de kuur had was ook geen vanzelfsprekendheid meer.
Tsja, dat hoort erbij. Nog effe een week of 2 a 3 doorbikkelen en dan gaat het vanzelf weer bergopwaarts.
Goed naar je lichaam luisteren, op dit moment is je herstelend vermogen behoorlijk beroerd. Dus eet goed (en schoon!) en houdt je trainingen kort maar intensief. Succes!.

• Topic Starter Topic Starter
Tnx boys
Even doorbijten dus. Ja ik was wel op de hoogte maar dat het zo erg zou zijn :(
Probleem is ook dat ik s`nachts helemaal niet goed kan slapen. en maar overal om zeuren bij me vriendin of afzeiken
Maja ik zal de adviezen opvolgen komt wel goed hoop ik.

Groetjes

ik zelf neem altijd in mn PCT een berg crea erbij, helpt altijd een klein beetje..
Mn volgende pct rag ik er ook zma en/of testbooster erbij...
IK heb dan het idee dat ik iets gebruik waardoor je op kracht/massa blijft...dus beter gevoel...

Had je niet beter Pregnil voorzien?Kun je de laatste week erbij zetten als het niet nodig was kan dit zo geen kwaad je eigen aanmaak ga zowieso omhoog.
Goedkoop te halen bij de apo, dokter die voorschrijft schrijft dit ook wel .
En zeker positief blijven denken ook al is het mooilijk

Sterkte

Terug
Naar boven