Psvcr7
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.993
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals? En wordt dat dan niet tegengehouden door de douane?pre workout is en blijft persoonsgebonden. Als je op zoek bent naar echte stimulanten zul je idd je spul in het buitenland moeten halen
pre workout is en blijft persoonsgebonden. Als je op zoek bent naar echte stimulanten zul je idd je spul in het buitenland moeten halen
Zoals? En wordt dat dan niet tegengehouden door de douane?
Heb je er 1 specifiek in gedachte?Je kan het ook gewoon dichter bij huis halen hoor.. tenzij je echt Ephedrine of Yohimbine wilt ofzo
maar ik wissel ook regelmatig met andere om geen gewenning te krijgen.5 gram is goed voor 50 trainingen, als ik correct reken?Energie boosters kopen? Ruim aanbod in stimulanten > sportpoeders.nl
Kigelia is DMHA en dit is toch wel een erg fijn spulletjemaar ik wissel ook regelmatig met andere om geen gewenning te krijgen.
5 gram is goed voor 50 trainingen, als ik correct reken?
(2 scoops per training, 1 scoop is 50 mg, dus scoops is 100 mg.
Ik zet dit even bij de beginpost.Een nuancering wat betreft de smaak van Der Hammer.
De smaak is "pine apple", dat is ananas; Ik haat ananas en ananassap, dus dan is het ook logisch dat ik de smaak walgelijk vind;
Had daar bij de aankoop rekening mee moeten houden.