XXL Nutrition

Desert Eagle

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Wat vind jij persoonlijk van dit handwapen? (Want dat is het, nog net)

Op een of andere manier zou dit hypothetisch gezien m'n eerste keus zijn in een situatie zoals vlak voor het uitbreken van WWII (en de hele politieke aanloop ernaar toe niet te vergeten)

De mogelijkheid tot het kunnen afvuren van verschillende kalibers (in oorlogen ZEER handig met alles wat victims achterlaten op de grond), de lange accurate presicie en z'n hele sTvolle design.

Wat zou jou keuze zijn als de regering elke burger 1 handwapen laat kiezen om een aanstormende bezetter een ontzettend pak op de broek te geven ala Hezbollah sT?

Kudt, veel terugslag! Ziet er wel vet uit dat wel.
Met tactical knife ook redelijk chill, maar dan zeker Commando pro instellen!

Desert Eagle vind ik gaafste handwapen die er is ouwe!

:)

mDSC01951.jpg

Deze draag ik ook atijd in mn broek als ik de block op ga.:)

vetste wapen in tomb raider 3, meer ken ik er niet van.

Lijkt mij een zwaar onpraktisch ding, maar ik heb er niet veel verstand van.

Aaaight die pipa is saaaanngggg boi.

• Topic Starter Topic Starter
Kudt, veel terugslag! Ziet er wel vet uit dat wel.

Een echte man is er ook 1 met super krachtige benen, onderrug en kanonnen van krachtige delts. Zo weet hij de terugslag te reduceren tot een minimale resistentie daar waar de normale man hem uit z'n handen laat waaien.

Ik heb met de .44 geschoten in Vegas.
Was zeeeer vet maar ook zeeeer nette terugslag:D

akimbo Glock18 + lightweight pro + marathon pro :P

nah, een serieus antwoord dan.
een desert eagle is een machtig wapen, met een grote kracht, en een machtige uitstraling.
ken hem verder alleen uit games/films/documentaires, en heb er nog nooit zelf mee geschoten, maar hij lijkt me voor urban combat niet echt praktisch. een grote recoil, een klein magazijn (6 standaard volgens mij), en door de grotere recoil, meteen wat trager.
ik zou niet zo gauw weten welk handwapen ik dan zou kiezen (zou sowieso liever voor een assault rifle gaan, of anders een smg :P ) maar het zou dan iig iets zijn wat minder recoil heeft met een groter magazijn. een goed gemikt schot en ook met een wat minder krachtig wapen is je tegenstander er geweest, maar door het grotere magazijn heb je meer ruimte voor een fout schot, en je kan sneller meerdere targets achter elkaar raken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HK mark 23

The HK Mark 23 Caliber .45 ACP pistol gives shooters match grade accuracy equal to that of the finest custom made handguns—yet exceeds the most stringent operational requirements ever demanded of a combat handgun.
The Mark 23 provides this accuracy without the need for hand-fitted parts common in custom-built match pistols costing thousands of dollars more.
One of the most thoroughly tested handguns in history, the MK23/Mark 23 project originated in 1991 when HK began development for the U.S. Special Operations Command, the organization that directs the activities of America’s most elite military units, including the Navy SEALs and the Army Special Forces.
On May 1, 1996, the first HK MK 23 pistols were delivered to the U.S. Special Operations Command for operational deployment, making the MK 23 the first caliber .45 ACP pistol to enter American military service since the venerable Government Model 1911A1.
During testing, MK 23 pistols met the most stringent operational and accuracy requirements ever demanded of a combat handgun. Endurance testing demonstrated a service life of over 30,000 rounds +P ammunition. To meet the reliability requirement, the pistol had to demonstrate a minimum of 2,000 mean rounds between stoppages (MRBS) with both M1911 ball and +P ammunition. All pistols exceeded the 2000 MRBS with an average of 6000 MRBS. In more than 450 accuracy test firings from a precision firing fixture at 25 meters, MK 23 pistols far exceeded the government requirement, averaging 1.44 inches, with 65 groups of less than one inch. There were four groups of .5 inches, with 5 rounds going through the same hole!

deagle is voor de show.

- zware terugslag
- dure minutie
- dure wapen
- weegt veel voor een handwapen
- groot
- kunnen maar 7 kogels in
- moeilijk of nauwelijks uitbreidbaar met spullen zoals: flashlight, lasepoint, vizier, etc

enig plus punt is alleen dat het krachtig is.

doe mij maar een glock 17

Laatst bewerkt:
Smith & wesson magnum is ookwel vetjes trouwens

sw686plusbullets.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven