Fitness Seller

Desert Eagle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Glock is plastic, niks waard.

Ga nou maar voor die Sphinx:P
sphinx_3000.jpg

Smith & wesson magnum is ookwel vetjes:

sw686plusbullets.jpg

Ik ga voor de sniperx.

Bruut geweld, Magnum Dirty Harry style:

magnum-force-560.jpg

Wat vind jij persoonlijk van dit handwapen? (Want dat is het, nog net)

Op een of andere manier zou dit hypothetisch gezien m'n eerste keus zijn in een situatie zoals vlak voor het uitbreken van WWII (en de hele politieke aanloop ernaar toe niet te vergeten)

De mogelijkheid tot het kunnen afvuren van verschillende kalibers (in oorlogen ZEER handig met alles wat victims achterlaten op de grond), de lange accurate presicie en z'n hele sTvolle design.

Wat zou jou keuze zijn als de regering elke burger 1 handwapen laat kiezen om een aanstormende bezetter een ontzettend pak op de broek te geven ala Hezbollah sT?

De Desert Eagle is een type pistool dat door de Israeli Military Industries (IMI) in licentie is gebouwd. In 1982 is het voor het eerst in de handel gebracht. Het is een van de weinige pistolen waarmee revolvermunitie kan worden verschoten. Van origine is het een Zweeds ontwerp.
Eerst was het pistool alleen verkrijgbaar in de .357 Magnum uitvoering, daarna kwam de .44 Magnum en uiteindelijk ook de .50 Action Express. Tegenwoordig zijn er tevens een tweetal uitzonderlijke kalibers op de markt verkrijgbaar, t.w. de .41 Magnum en de .440 Cor-Bon (een teruggenekte .50 huls). De huidige Desert Eagles kunnen eenvoudig omgebouwd worden om andere kalibers te verschieten, vaak is het verwisselen van de loop en de magazijnen al voldoende. Het wapen is op 200 meter nauwkeurig. Voor een pistool is dit uitzonderlijk.
Magnum Research uit de USA is de ontwikkelaar van het pistool.

Desert-Eagle-p1030133.jpg

Wel duur zowel aankoop als onderhoud.

Doe mij maar een Beretta 92 Vertec.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kom je hier eigenlijk op:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
In Virginia mag men tegenwoordig opzichtig boodschappen doen met hun kind aan de zijrand van de broek. Eigenlijk is het best mannelijk, die techniek van hoe zo'n ding werkt tot aan het kunnen hebben ervan met een stel volwassen hersenen. Snap de kick wel van berekend in een weiland objecten neerzetten, en als een verantwoorde dwaas op 8 bakken espresso elk plastic doelwit 1 treffend shot proberen te geven. Net als bodybuilding een goede shutter worden. Boeren in de VS boffen maar. Niets neerzetten, gewoon hazen. :D

Ik ben meer van het type 1911

hieronder de Desert Warrior en anders wel de HK USPC .45 acp (daaronder)

uspc.jpg

De Smith&Wesson 952 SS 9MM 5" BBL. Ligt goed in de hand, richt lekker en gemakkelijk en geen terugslag van hier tot tokio zoals bij de D.E.

Ik heb geen vertrouwen in 9mm. Het is een goed caliber om als zelfverdediging in huis of op zak te hebben, maar dan heb je het ook wel gehad :eyes:

overigens de conversie van 9mm is ongeveer .357. Dat ligt aan de metric system tussen engeland/usa en europa... inches vs centimeters ;)
In de .357 heb ik wel weer vertrouwen om dat de kogel een hogere snelheid haalt en uitzonderlijk accuraat is net als de 9mm (dodelijker) maar wel weer veel terugslag .40SW is ongeveer 10mm

Laatst bewerkt:
Ik ben er zeker van dat de helft geen schietervaring heeft om de keuze te maken, maar dat terzijde. Ik heb altijd veel goeds gehoord van politieagenten (vriend van me) over de glock. Desert Eagle heeft te beperkte capaciteit, zwaar. Klinkt mooi dat wapen maar niet praktisch in "oorlogsituatie" denk ik.

Overigens is een revolver dan weer een verstandige keuze.

Mijn ervaring komt puur uit games lol, heb ooit eens een lijstje gemaakt van wat ik wil hebben in het geval dat dergelijke situatie zou uitbreken :-)

sniper - dragunov of barett 50kal afh van het target
handvuur - glock
machinegeweer - weet ik niet meer ik denk steyr, maar er was wel meer :-)

voorlopig heb ik enkel een camouflage netje hahaha, mss moet ik dat nog een van mijn late goede voornemens stellen. Met een wapen schieten ;-)

Ik zou voor de African creditcard aka AK-47 kiezen: heeft zich al in WO2 bewezen, is zeer betrouwbaar, makkelijk om aan reserve onderdelen te komen en kost geen drol. Echt een wapen om een bezetter het leven zuur te maken.

veels te lomp wapen, klein machinepistol doet het beter, kan je zo een groep rifapen wegvegen. moet je wel akimbo hebben anders moet je gaan zitten herladen :(

Ik ga voor de..

lepel.jpg

WWII? toen hadden ze nog geen desert eagles lijkt me

ik zou dan toch ook gaan voor een magnum.44 of nog beter een gasmasker in WOIII

Leuk Pistoltjes idd :P

Hier op de Magnum site staan alle modellen :).

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.magnumresearch.com/CustomFinishes.asp

Whahahah daar kun je ze gewoon online bestellen :P.

Fack man, zou je echt kunnen bestellen op die site en naar belgie/nederland laten verschepen en door de douane mee raken?

Je kan zelfs hollow point ammo bestellen. Als je dit echt thuis kunt laten bezorgen, dan is dat vrij crazy te noemen toch... Hollow point blaast een gat van 30-50 cm in een mens :D

M1911 pistol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven