XXL Nutrition

Deskjet 815C probleem

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
Heb nog een printer staan voor iemand heb daar net de cartridges van vervangen om te kijken of hij het nog doet maar het onderste lampje van de printer blijft branden, het onderste lampje staat een logo'tje bij van een cartridge met een inkt drupper erin.
heb alles al nagekeken maar verder zit alles goed.

Heb 1 namaak cartridge ( kleur )
en 1 orginele cartridge ( zwart )

Maar het zit er goed in en zou moeten werken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand wat je moet doen, of zit er iets toch niet goed.

doet hij helemaal niks meer of print hij alleen niet?
je zou opnieuw de software kunnen installeren op je pc kijken of dat helpt.
meestal zit er een optie bij voor het reinigen van je cartridges dat zou je ook nog kunnen proberen.
en weet je zeker dat het de juiste cartridges zijn? geen verkeerd serie nummer of zo?

Die 8xx en 9xx series zijn monsterlijke printers ...

Enige is dat je ook af en toe de strip schoon moet maken waar de cartridge tegen aan word geplaatst ...

• Topic Starter Topic Starter
doet hij helemaal niks meer of print hij alleen niet?
je zou opnieuw de software kunnen installeren op je pc kijken of dat helpt.
meestal zit er een optie bij voor het reinigen van je cartridges dat zou je ook nog kunnen proberen.
en weet je zeker dat het de juiste cartridges zijn? geen verkeerd serie nummer of zo?

Het laatste lampje knippert steeds, maar als ik wil printen doet hij niks.
Maar ik denk dat ik maar eens terug ga met de cartridges want volgens mij zijn van andere serie.

• Topic Starter Topic Starter
Die 8xx en 9xx series zijn monsterlijke printers ...

Enige is dat je ook af en toe de strip schoon moet maken waar de cartridge tegen aan word geplaatst ...

Zeker, deze doet het nog goed..naja nu alleen ff probleempje met de cartridge maar denk dat van verkeerde serie is.

Terug
Naar boven