XXL Nutrition

Detox-one

tommydv

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
82kg
Ik zag dit middel staan detox-one van xxl
Zou dit helpen in een kuur vooral als je tabs neemt is een nier, lever beschermer
Iemand ervaring hiermee
Gr

Heb het tijdens mijn laatste kuur genomen, 2 potjes. Nam wel geen orals. Probleem met zulke supps is dat de werking ervan niet zo makkelijk af te meten valt.

Vraag ik mij dus ook af.
Ik zou het willen nemen als lever beschermer vanwege medicatie die ook lever giftig is.

Of zou extra pillen juist een probleem zijn voor je lever gezien die door orals al redelijk onder druk staat (bijv. Detox, multivits etc)?

Lol, een product om de lever te bescherme nog meer de lever onder druk zetten?
Dan zou het product zelf ook slecht moeten zijn voor de lever lijkt mij en dus is het product niet voor wat het bedoeld is?

Ik heb slaap pillen die lever giftig zijn en daar moet ik nog een lange tijd aan blijven omdat ik niet natuurlijk in slaap kom.
Heb hier voor ongeveer 5 jaar lang bijna niet geslapen, vandaar slaap pillen.

Dan zou het product zelf ook slecht moeten zijn voor de lever lijkt mij en dus is het product niet voor wat het bedoeld is?

Ik heb slaap pillen die lever giftig zijn en daar moet ik nog een lange tijd aan blijven omdat ik niet natuurlijk in slaap kom.

Snap wat je bedoeld maar ik lees vaak dat je on beter even multivitamines e.d. links kan laten leggen en gezien de samenstelling zitten die er ook aardig in. Ook die moeten door je lever worden afgebroken lijkt me?

Samenstelling: Groene thee extract
Saw Palmetto
DIM
Alfa Lipon Zuur ALA
Vitamine C
Mariadistel
Vitamine B3
Vlierbloesem
Resveratrol
Vitamine E
Selenium
Zwarte peper extract

Bijv, Resveratrol zie ik vaak als PCT of ondersteuning van PCT gedaan worden (ik heb geen idee of dat goed of niet goed is hoor maar zie het vaker gebeuren). Als PCT lijkt het me nutteloos maar als ondersteuning van misschien wel?

Het kan inbeelding zijn maar ik heb soms een vaag gevoel dat het mijn libido tijdens een kuur wat tempert (wat niet altijd een slechte zaak hoeft te zijn want soms swingt het echt de pan uit)
Zou kunnen duiden op minder oestrogeen.

Ik herhaal: is een indruk, kan ook ingebeeld zijn

Het kan inbeelding zijn maar ik heb soms een vaag gevoel dat het mijn libido tijdens een kuur wat tempert (wat niet altijd een slechte zaak hoeft te zijn want soms swingt het echt de pan uit)
Zou kunnen duiden op minder oestrogeen.

Ik herhaal: is een indruk, kan ook ingebeeld zijn

Je bent niet alleen! Ik heb dit ook al gedacht! :rolleyes:

liv52ds

zijn die beter of is dat hetzelfde?

Welke pillen zijn dat? Gewoon uit interesse.

Probeer iets te zoeken wat die benzodiazepines die je gebruikt kunnen vervangen. Cannabis bijvoorbeeld.

Je wilt echt niet voor langere tijd benzodiazepines gebruiken, je hebt steeds meer nodig om hetzelfde te kunnen bereiken en bijwerkingen zullen ook van kwaad tot erger worden.
Uiteindelijk gaat het je zeker meer nadelen dan voordelen brengen welke je mogelijk voor lange tijd niet door zult hebben door het bewustzijnsverminderende effect van die middelen, welke ook bij het ontwaken en de volgende dag aanwezig zal zijn.

Gebruik je ze al lang en aan welke dosering?
Kreeg je tema en oxa tegelijk voorgeschreven of bij onvoldoende effect bij 1 van de 2?

Probeer iets te zoeken wat die benzodiazepines die je gebruikt kunnen vervangen. Cannabis bijvoorbeeld.

Je wilt echt niet voor langere tijd benzodiazepines gebruiken, je hebt steeds meer nodig om hetzelfde te kunnen bereiken en bijwerkingen zullen ook van kwaad tot erger worden.
Uiteindelijk gaat het je zeker meer nadelen dan voordelen brengen welke je mogelijk voor lange tijd niet door zult hebben door het bewustzijnsverminderende effect van die middelen, welke ook bij het ontwaken en de volgende dag aanwezig zal zijn.

Gebruik je ze al lang en aan welke dosering?
Kreeg je tema en oxa tegelijk voorgeschreven of bij onvoldoende effect bij 1 van de 2?

Liever benzo's dan cannabis!
Ik heb vroeger jaren lang geblowd en dat gaat juist van kwaad tot erger. Het begint in het weekend, dan elke avond omdat je er zo lekker van slaapt en daarna rook je het de hele dag door.
Na een aantal jaar kreeg ik zelfs last van sociale fobie en durfde mijn huis bijna niet meer uit. Ik blow nu al 5 jaar niet meer en heb nog steeds af en toe diezelfde angst, hoewel ik er nu erg nuchter tegenaan kijk en weet dat het ongegrond is.

Benzo's zijn prima te doen. Helemaal als dit onder begeleiding gebruikt wordt.

Begeleiding (wat is dit tegenwoordig soms nog?) of niet, een benzo blijft een benzo.

Velen die dit krijgen voorgeschreven krijgen geen enkele begeleiding van een arts en zodra het middel niet goed meer werkt word er gewoon nog een benzo extra bij gegeven en/of de dosis verhoogd.

Nu zal matig en incidenteel gebruik van benzo's in sommige gevallen voor de patient meer voordelen dan nadelen hebben.

Maar aangezien er hier in een slaapmiddel is voorgeschreven, met een doorslaper erbij, verwacht ik dat de klachten zodanig zijn dat het hier niet om incidenteel gebruik gaat (al zie ik er sommige artsen wel voor aan om direct 2 benzo's voor te schrijven).

Bij (zo goed als) dagelijks gebruik zou ik cannabis toch echt boven benzo's verkiezen.

Jaytjuh heeft het over roken, een manier van gebruik wat potentieel overmatig gebruik in de hand kan werken doordat bij het roken de effecten vrij snel opkomen, maar minder lang aanhouden dan bij oraal gebruik (effect komt langzamer op en houd veel langer aan). Minder pieken en dalen.

Overigens kan je niet praten over cannabis, als zijnde 1 vast product, zoals alcohol.
Er zijn veel verschillende soorten, met verschillende samenstellingen qua actieve stoffen, waardoor de medische toepasbaarheid eigenlijk zeer ruim is, zo lang je hebt uitgevonden welke soort, in welke dosering, het best voor welke kwaal genomen kan worden.

In Nederland worden benzo's ook wel eens voorgeschreven wanneer iemand wilt stoppen met cannabis, het tegenovergestelde kan ook, in Amerika zie je steeds meer mensen die van zware medicatie af proberen te komen met behulp van cannabis... omdat cannabis een heel groot deel van die medicatie kan vervangen en uiteindelijk veel minder negatieve effecten heeft voor de patient (lichamelijk en geestelijk) en voor hun omgeving

Ik heb er begeleiding bij van een psy. Ik mag nooit meer dan 10mg van beide en als het niet meer werkt moet ik weer tijdelijk over op seroqel 10-20mg.
Zo lang ik dit om en om krijg heb ik geen last van gewenning

Temazepam om in te slapen oxazepam om door te slapen.

Grappige is dat ik op dit soort middelen helemaal niet makkelijker in slaap val.....1 tab tavegil echter en ik ben weg. Is dan wel een middel tegen allergie, maar er zijn geen betere middelen om in slaap te komen dan anti-histamines.

Terug
Naar boven