XXL Nutrition

Detox-one

Ik heb er begeleiding bij van een psy. Ik mag nooit meer dan 10mg van beide en als het niet meer werkt moet ik weer tijdelijk over op seroqel 10-20mg.
Zo lang ik dit om en om krijg heb ik geen last van gewenning

Damn seroquel! :eek:
Vieze troep is dat. Is enorm in opspraak omdat veel mensen er diabetes van krijgen en zwaarlijvig van worden. Jouw dosis is wel heel laag, maar dan nog zal dat risico blijven. Heb dat ook even 's avonds moeten nemen maar ik werd er al snel vet van (en maar denken dat het gains waren lol) en liep er de hele dag erna moe van. Ben er maar snel mee gestopt.

Ik had trouwens niet gedacht dat benzo's zo zwaar zijn voor de lever als jij zegt...

Misschien niet zwaar maar word wel door de lever verwerkt, die benzo's.
Ik heb trouwens geen last van gewichtstoename van seroquel, wel duf de volgende morgen maar slaap al een otter.
Het is indd in opspraak maar wat er van waar is is ook nog maar de vraag, word er niet wijzer van al die positieve en negatieve meldingen van medicijnen.
Gelukkig word bij mij vaak bloed getest ook vanwege medicatie. Nier en lever functies vooral.

Jaytjuh heeft het over roken, een manier van gebruik wat potentieel overmatig gebruik in de hand kan werken doordat bij het roken de effecten vrij snel opkomen, maar minder lang aanhouden dan bij oraal gebruik (effect komt langzamer op en houd veel langer aan). Minder pieken en dalen.

Waar heb jij het dan over? Een cake ervan bakken?

Grappige is dat ik op dit soort middelen helemaal niet makkelijker in slaap val.....1 tab tavegil echter en ik ben weg. Is dan wel een middel tegen allergie, maar er zijn geen betere middelen om in slaap te komen dan anti-histamines.

Klopt, erg vervelend als je bepaalde anti-histamines overdag nodig hebt, neussprays kunnen al vervelend zijn, net als reistabletten tegen wagenziekte.

Waar heb jij het dan over? Een cake ervan bakken?

Bijvoorbeeld. [Link niet meer beschikbaar]

Alsnog zou ik wiet niet met grote regelmaat gebruiken ivm de psychische gevolgen die eraan kunnen zitten.

Grappige is dat ik op dit soort middelen helemaal niet makkelijker in slaap val.....1 tab tavegil echter en ik ben weg. Is dan wel een middel tegen allergie, maar er zijn geen betere middelen om in slaap te komen dan anti-histamines.

hehehee,idd was laatst op mijn werk in Thailand meerdere malen door prikkebeest in mijn elleboog gestoken,jeuken als de pest koleren,tot bloedens toe. Ik naar pharmacie,kreeg een pil zo groot als een dartboard,antihistamine.....kon na een uur echt niet op mijn benen staan,ben naar bed gegaan hele dag zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hehehee,idd was laatst op mijn werk in Thailand meerdere malen door prikkebeest in mijn elleboog gestoken,jeuken als de pest koleren,tot bloedens toe. Ik naar pharmacie,kreeg een pil zo groot als een dartboard,antihistamine.....kon na een uur echt niet op mijn benen staan,ben naar bed gegaan hele dag zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hehe, die Thai dacht zal 'm krijgen...

Alsnog zou ik wiet niet met grote regelmaat gebruiken ivm de psychische gevolgen die eraan kunnen zitten.

Ben ik het wel mee eens, het is verder ook geen oplossing voor het probleem zelf. Misschien een keer vragen naar middelen die minder schadelijk zijn maar wel werken, maar bijna alles werkt niet bij mij, zoals middlen die vrij verkrijgbaar zijn werken allemaal niet, melatonine enzv.

Ben ik het wel mee eens, het is verder ook geen oplossing voor het probleem zelf. Misschien een keer vragen naar middelen die minder schadelijk zijn maar wel werken, maar bijna alles werkt niet bij mij, zoals middlen die vrij verkrijgbaar zijn werken allemaal niet, melatonine enzv.

Doseringen vanaf 3mg kunnen voor sommigen werken, maar als je echt slaapproblemen hebt wordt het lastig ja.
Je zou af en toe mela kunnen nemen een paar nachten en dan een paar nachten een bench.
Wat trouwens ook een goede slaapmpil is, die minder verslavend is dan benzo's, is Zopiclone. Ik neem er af en toe een paar en lig dan 10 uur lang in coma :D
Werkt op dezelfde receptoren als Benzo's maar de afhankelijkheid neemt niet zo snel toe als deze.

Thnx Jaytjeh, ik zal het er met mijn psy. over hebben, ik wwil namelijk niet afhankelijk worden van benzo's en ook geen tolerantie opbouwen.

bij mij werkt detox one niet. had slechte lever waardes, daarna potje detox gebruikt en heb nog steeds slechte waardes nu het potje leeg is.

goede bump

Liever benzo's dan cannabis!
Ik heb vroeger jaren lang geblowd en dat gaat juist van kwaad tot erger. Het begint in het weekend, dan elke avond omdat je er zo lekker van slaapt en daarna rook je het de hele dag door.
Na een aantal jaar kreeg ik zelfs last van sociale fobie en durfde mijn huis bijna niet meer uit. Ik blow nu al 5 jaar niet meer en heb nog steeds af en toe diezelfde angst, hoewel ik er nu erg nuchter tegenaan kijk en weet dat het ongegrond is.

Benzo's zijn prima te doen. Helemaal als dit onder begeleiding gebruikt wordt.

Ben jij niet goed in je hoofd ofzo?

(lol datum niet gezien)

Terug
Naar boven