Fitness Seller

Deurwaarders

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
heb een vraag aan jullie.

ggn deurwaarders heeft onderlaatst paar 100 euro van me rekening afgehaald omdat een rechter een uitspraak heeft gemaakt dat ik die moet betalen.

uiteindelijk heb ikn ooit voor een dagvaarding ofzo getekent.

nou heb ik die deurwaarders gebeld en ze zeggen als niemand aanwezig is doen ze een brief in de brievenbus en klaar, maar hoe moet ik nou ruiken dat ik gedagvaardigd word want alle brieven dat ik van hun kreeg pleurde ik in de vuilnis want ik had ze meerdere malen gebeld dat ik er niet mee eens bent en dat ik het niet betaal.

weet iemand als je zo'n brief krijgt dat je ervoor moet tekenen als het voor de kantonrechter verschijnt ?

Geen idee

Massive kan je wel helpen.
Dat is zijn vak gebied.

heb een vraag aan jullie.

ggn deurwaarders heeft onderlaatst paar 100 euro van me rekening afgehaald omdat een rechter een uitspraak heeft gemaakt dat ik die moet betalen.

uiteindelijk heb ikn ooit voor een dagvaarding ofzo getekent.

nou heb ik die deurwaarders gebeld en ze zeggen als niemand aanwezig is doen ze een brief in de brievenbus en klaar, maar hoe moet ik nou ruiken dat ik gedagvaardigd word want alle brieven dat ik van hun kreeg pleurde ik in de vuilnis want ik had ze meerdere malen gebeld dat ik er niet mee eens bent en dat ik het niet betaal.

weet iemand als je zo'n brief krijgt dat je ervoor moet tekenen als het voor de kantonrechter verschijnt ?

Aangetekende brief, of politie komt m afgeven. Vonnis van de rechter sowieso, dagvaarding ook.

misschien weet yamcha hier meer over..

:D serieus: je weet niet van de dagvaarding maar je gooit hun brieven wel lekker stoer in de vuilnis :rolleyes:

Gaat het hier om een gerechtsdeurwaarder of een belastingdeurwaarder?

In het geval van de belastingdeurwaarder kan je hier weinig aan doen en hebben ze gehandelend binnen de (nieuwe) wettelijke mogelijkheden.

edit:
Zag in eerste instantie over het hoofd dat het gaat om een gerechtelijke uitspraak. Brieven wegpleuren op basis van het telefonisch te hebben aangegeven het ergens niet mee eens te zijn is natuurlijk te retarded voor woorden.

Laatst bewerkt:
349598279v1_225x225_Front.jpg

Ik betaal niet, ik betaal niet en dan toch moeten betalen. Weet niet weer het overgaat, maar dat had je kunnen verwachten.

Misschien in je vuilnisbak ruiken :thumbup:!

Je moet een bezwaarschrift indienen tegen de uitspraak van de rechter maar dat moet je wel doen 14 dagen nadat je die uitspraak binnen hebt gekregen. Als het goed is heb je moeten teken voor die brief met de uitspraak erin. die 14 dagen gaan in op de dag dat jij die brief hebt getekend voor ontvangst

Blokkeer je rek. voor elke incasso en betaal al je zaken via I-bankieren.
zo kan niemand geld van je rek. halen.

Voordeel aan automatisch incasso is dat je het via je bank terug kan halen.

Civiel recht: Dagvaarding moet worden betekend. Dus 100% zeker op het juiste adres.
Strafrecht: persoonlijk afgegeven

Kantonrechter is civiel

Als jij denkt dat je overal onderuit kunt komen als je alles maar weggooid dan ben je wel een ****ing idioot. Zo proberen alle simpele figuren het.

Wat denk je nou. Dat als je belt en zegt: ik ben het er niet mee eens! Dat ze dan zeggen: ok! Laat maar zitten dan. Sorry dat we die brief hebben opgestuurd.

:roflol: Daar moet je zelf achteraan gaan en had je eventueel met een advocaat gewoon naar die rechtszitting moeten gaan.

Laatst bewerkt:
Ja idd gewoon je rekeningen gaan betalen je komt er toch niet onderuit.

Blokkeer je rek. voor elke incasso en betaal al je zaken via I-bankieren.
zo kan niemand geld van je rek. halen.

Bij een zogenoemde derdenbeslag gaat dit dus niet op. Als een overheidsinstelling via de belastingdeurwaarder besluit om contact op te nemen met je bank kunnen ze dit gewoon invorderen indien er geld op de rekening staat (wellicht in de nabije toekomst ook in het geval van roodstand) met het aantonen van een dwangbevel.

Bij een zogenoemde derdenbeslag gaat dit dus niet op. Als een overheidsinstelling via de belastingdeurwaarder besluit om contact op te nemen met je bank kunnen ze dit gewoon invorderen indien er geld op de rekening staat (wellicht in de nabije toekomst ook in het geval van roodstand) met het aantonen van een dwangbevel.

dat niet alleen het lijkt het me ook geen goed plan om geld terug te laten storten als dit geld door een rechter is opgelegd om te betalen :P

Volgende keer je kuur netjes(af)betalen, hoeft je supl. ook geen deurwaarder te sturen.

:D

:roflol: Hahahahaha ****ing drol, je had die enveloppen gewoon moeten openen, je kan ze opbellen en vragen of ze zo lief zijn dat ze niet nog meer afschrijven?

the saga continues
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven