XXL Nutrition

dexaprine nadelen ?

ouri

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m76
ik wou mijn vet wat laten dalen en wat aan men conditie gaan doen .vandaar dat ik deze eventueel wou beginnen nemen .
wat zijn de nadelen hiervan ? en creatine zat er niet in had k gezien he . (omdat ik hiervan hartkloppingen krijg .)

mvg

^ hartkloppingen van creatine? is nogal bs omdat creatine een lichaamseigen stof is...
ik vermoed dat je ergens anders hardkloppingen van krijgt..

Dexaprine nadelen:
hoge bloeddruk
zweten
hartkloppingen
misselijkheid / geen eetlust
koppijn
duizeligheid

^ hartkloppingen van creatine? is nogal bs omdat creatine een lichaamseigen stof is...
ik vermoed dat je ergens anders hardkloppingen van krijgt..

Dexaprine nadelen:
hoge bloeddruk
zweten
hartkloppingen
misselijkheid / geen eetlust
koppijn
duizeligheid

Vergeet niet erbij te zeggen dat dit grotendeelds mogelijke bijwerkingen zijn. Onderzoek naar 1,3-dimethylamylamine laat zien dat enkel bloeddruk iets verhoogt maar HR hetzelfde blijft.

Of je last krijgt van de bijwerkingen hangt af van jouw gevoeligheid voor de werkzame stoffen, maar dat is net zo goed het geval bij caffeïne of pollen/hooikoorts. Zelf bij dexaprine nog nooit deze bijwerkingen gehad.

Enige nadeel wat ik heb van dexaprine is dat ik een droge bek heb en een raar gevoel in me maag. Voor de rest werk ik er maar weinig van, wel wat minder eetlust :D

Ik ben nu 15 dagen bezig met het gebruik van dexaprine.
De enige nadelen die ik ondervindt zijn het hebben van een droge mond, hierop reageer ik door water te drinken. Ik drink nu circa 3,5 liter water per dag, daarbij moet ik wel zeggen dat ik een actief levenspatroon heb.

Rond dag 4/5 toen ik mijn dosis opschroef van 3/4 naar 1 capsule had ik korte momenten van duizeligheid, dat was exact op het moment nadat ik lang gezeten had ging opstaan.
Momenten duurden circa 2 seconden, en vonden 3 dagen lang plaats. Na drie dagen een hele capsule geen problemen meer.

De werking lijkt bij mij af te nemen naarmate ik het langer neem, geen idee of dat werkelijkheid is of dat het gewenning is.

Voor de rest werkt dexaprine fantastisch en doet het wat het belooft.

Wat ik jammer vind aan dexaprine is, dat ik er energie door krijg terwijl ik het niet gebruik dus wordt ik agressief . Voor de rest top spul,

Wat ik jammer vind aan dexaprine is, dat ik er energie door krijg terwijl ik het niet gebruik dus wordt ik agressief . Voor de rest top spul,

Tja, ik ben sinds 2 dagen begonnen aan dexaprine en weet wat je bedoelt maar ik moet zeggen dat ik het alleen al voor de energie boost zou gebruiken, geweldig tijdens het sporten!

Neem het op advies van n vriend die was gelijk met n hele begonnen no problems....

Gister halfje gedaan die ging goed voor 4 uurtjes daarna werkte die wel uit maar de hele van vandaag was denk ik iets teveel van het goede met m'n domme kop haha:o. Niks ernstigs in t begin bonkte me hart flink wel gebeest in de sportzaal, daarna was ik ff licht misselijk heb m'n eten echt naar binnen moeten wringen met tegenzin eetlust was nl. totaal weg, 5 uur na inname was mijn energie-burst toch wel weg en kwam ik in een lichte dip... 8 uur was beloofd :(
morgen toch maar weer n halfje.

Edit: ik vroeg me dit toch ook nog wel licht af, er is dus totaal geen nadeel op langdurig gebruik? Van bijv enkele maanden? En jaren? Niet dat ik dit van plan was maar vraag me dit gewoon af...

Tja, ik ben sinds 2 dagen begonnen aan dexaprine en weet wat je bedoelt maar ik moet zeggen dat ik het alleen al voor de energie boost zou gebruiken, geweldig tijdens het sporten!

Neem het op advies van n vriend die was gelijk met n hele begonnen no problems....

Gister halfje gedaan die ging goed voor 4 uurtjes daarna werkte die wel uit maar de hele van vandaag was denk ik iets teveel van het goede met m'n domme kop haha:o. Niks ernstigs in t begin bonkte me hart flink wel gebeest in de sportzaal, daarna was ik ff licht misselijk heb m'n eten echt naar binnen moeten wringen met tegenzin eetlust was nl. totaal weg, 5 uur na inname was mijn energie-burst toch wel weg en kwam ik in een lichte dip... 8 uur was beloofd :(
morgen toch maar weer n halfje.

Edit: ik vroeg me dit toch ook nog wel licht af, er is dus totaal geen nadeel op langdurig gebruik? Van bijv enkele maanden? En jaren? Niet dat ik dit van plan was maar vraag me dit gewoon af...

Niet dat ik weet, heb er geen research na gedaan. maar, ik denk ook dat je Dexaprine na je cut niet meer nodig hebt. Je kan het wel als energie booster gebruiken maar, het gevoel vind ik irritant hoe raar dat ook klinkt. Op school kan ik me er wel beter door concentreren :P Je zou op internet kunnen zoeken naar iets van laboratorium testen,

Niet dat ik weet, heb er geen research na gedaan. maar, ik denk ook dat je Dexaprine na je cut niet meer nodig hebt. Je kan het wel als energie booster gebruiken maar, het gevoel vind ik irritant hoe raar dat ook klinkt. Op school kan ik me er wel beter door concentreren :P Je zou op internet kunnen zoeken naar iets van laboratorium testen,

Jah kan ook, nee klinkt niet raar snap het wel maar zelf vind ik dit ideaal ik heb vaak gehad dat ik toch een beetje energieloos was op trainingen enzo en van dit spul ga ik hard!

Maarja, ik zou natuurlijk ook een andere pre-workout kunnen gaan gebruiken na mijn cut ik heb dingen gehoord over noxi en jack3d dat ze wel goed werken maar heb geen verstand van die 2 klinken wel goed in mijn situatie iig.

En verhoogd je concentratie? Heb het nog niet gehad op school zelf, (examens binnenkort) maar als ik hem thuis voel dan concentreer ik me niet hoor dan sta ik te springen als n gek om te gaan sporten:D

Jah kan ook, nee klinkt niet raar snap het wel maar zelf vind ik dit ideaal ik heb vaak gehad dat ik toch een beetje energieloos was op trainingen enzo en van dit spul ga ik hard!

Maarja, ik zou natuurlijk ook een andere pre-workout kunnen gaan gebruiken na mijn cut ik heb dingen gehoord over noxi en jack3d dat ze wel goed werken maar heb geen verstand van die 2 klinken wel goed in mijn situatie iig.

En verhoogd je concentratie? Heb het nog niet gehad op school zelf, (examens binnenkort) maar als ik hem thuis voel dan concentreer ik me niet hoor dan sta ik te springen als n gek om te gaan sporten:D

Jacked3D en NoxiPro zijn ook wel lekkere, Zelf gebruik ik NoxiPro voor me training, Alleen werken deze sneller uit omdat ze alleen zijn bedoeld om hard te gaan tijden je Kracht Training.

Enige wat ik merk is droge mond, maar das alleen als ik er 3 per dag neem.

Lol, ik neem 's ochtends een halve en 's middags.
Ze zijn nu wel op btw.:(

Ik ben jaloers bro... is stukken goedkoper dan, ik merk gewoon niks van 1... ook met pre workouts moet ik vaak 3x de normale dosering nemen om wat te merken... damn me!

Ik ben jaloers bro... is stukken goedkoper dan, ik merk gewoon niks van 1... ook met pre workouts moet ik vaak 3x de normale dosering nemen om wat te merken... damn me!

Ik ging eerst ook goed op een halfje,nu niet meer. haha maar 3 gaat niet goed vallen denk ik:rolleyes:. Had wel eerder met ergoburn, kon er 5 nemen maar merkte er niks van, niet fijn..:p

Merk inderdaad droge mond, als ik 45 minuten voor ontbijt neem word ik daarna heel erg misselijk,trillerig etc. Dus neem nu gewoon 5 minuten voor het ontbijt.

Je mag toch de limit van 1 per dag niet overschrijden? althans binnen 24 uur.

Ach ja, dat soort bullshit zetten ze er op zodat ze zelf geen gezeik krijgen als er iemand bij neer donderd... Ik hou me nooit aan die aanbevolen hoeveelheden, dat is toch voor elk lijf verschillend en de ene heeft gewoon meer nodig als de andere. Als je je eigen een beetje kent weet je al snel hoeveel je moet nemen toch,

Sommige wennen er sneller aan dan anderen. Zelf merk ik van een halve niks en een hele doet beter zijn werk. Wel gemerkt dat ik trouwens actiever word van Black Cats...

hm mssn maar eens dexakopen dan. heb nu 3 weken eca stack van diamondlabs gebruikt, merk er geen ruk van(zowel mentaal als fysiek)

Terug
Naar boven