AndroidHealthClinic

Dexter Jackson Guestpose

Vind het 1 van de betere fysieken, maar zoals vaker blijkt word Dexter niet gewaardeerd om z'n conditie en symmetrie maar eerder beoordeeld op z'n lack aan massa. Wel erg zonde.

Prima fysiek goede symmetrie maar om hem nou te beoordelen om wat ie deed op de O dat is toch echt wel slecht

Thanks voor het filmpje, maar ik vind de ophef wat overdreven.
Dexter ziet Branch z'n hand waarschijnlijk niet eens.. lijkt eerder of hij hem een schouderklopje gaat geven ofzo.

yeah right,hij was er gewoon niet mee opgezet dat hij derde eindigde

Duh vind je het gek ofzo? Zou jij het leuk vinden als je derde eindigt? Ik iig niet...en daarbij ziet hij niet eens dat Branch hem een soort van hand wilde geven. Ze gaan gewoon als vrienden met elkaar om buiten de Olympia..dus ik weet niet waar jij allemaal ophef over ligt te maken.

die discussie hebben we al gehad in t ander topic, ik ga er niet opnieuw over beginnen, ik weet wel dat iedereen die een tikje krijgt zich omdraait en hem een hand geeft of n knikje met het hoofd biedt,is altijd zo geweest , maar dex gunt hem nog geen blik ,komaan man,is toch overduidelijk

Hij is gewoon erg teleurgesteld dat hij 3e eindigt...dan kan iemand wel eens zo reageren. Zoals ik zei...buiten de Olympia zijn het gewoon vrienden dus deze shit gaat nergens over.

Hij is gewoon erg teleurgesteld dat hij 3e eindigt...dan kan iemand wel eens zo reageren. Zoals ik zei...buiten de Olympia zijn het gewoon vrienden dus deze shit gaat nergens over.

+1

Veel te opgeblazen dit verhaal door sensatiezoekers.

Terug
Naar boven