MuscleMeat

dexter toont geen respect voor Branch warren

Niks blijkt dat hij geen respect toont!? Hij is van de top 6 de enige die geen hand geeft na het toekennen van zijn plaats. Arrogantie ten top. Zoals een eerdere reactie van me, op zijn aanwezigheid op de Fibo heeft deze vent geen enkel respect naar de andere toe en zelfs niet naar zijn fans toe. Jarenlang een fan geweest van hem maar op de Fibo vroeg onze ex-Mr O gewoonweg 10€ om samen met hem een fotoke te kunnen maken!
Overigens zag je als je de hele Mr O volgde dat Branch en Jay wel degelijk een hand verwachtten.
Arrogantie ten top maar zijn rijk was van korte duur! Jay ten top!

Niks blijkt dat hij geen respect toont!? Hij is van de top 6 de enige die geen hand geeft na het toekennen van zijn plaats. Arrogantie ten top. Zoals een eerdere reactie van me, op zijn aanwezigheid op de Fibo heeft deze vent geen enkel respect naar de andere toe en zelfs niet naar zijn fans toe. Jarenlang een fan geweest van hem maar op de Fibo vroeg onze ex-Mr O gewoonweg 10€ om samen met hem een fotoke te kunnen maken!
Overigens zag je als je de hele Mr O volgde dat Branch en Jay wel degelijk een hand verwachtten.

Op dat gebied geef ik je dan weer wel gelijk.
Ik vond dit filmpje niet zo verkeerd maar als O vond ik dexter helemaal niet sympathiek.

Niks aan de hand, t*ring sommige gasten zien overal spoken.

Inni minni tiny winy.. :roflol:

Voor de rest duidelijk haters filmpie natuurlijk. Dexter word waarschijnlijk naar voren geroepen en krijgt van zowel Jay als Branch nog ff een tik op de rug. Daarbij wordt de nr3 volgens mij altijd voor de nr2 geroepen dus hij wist nog nieteens dat Branch m ging verslaan.

Ach handje geven, omarmen, als je gay wil doen ga je maar tennis spelen. BB is net als WWE een sport waar een beetje show bij hoort en dan moeten de tegenstanders een beetje competitief/vijandig overkomen. Maakt het alleen maar interessanter. Of zie je graag gespierde mannen die elkaar als koppeltjes staan te bepotelen?

Dit gaat nergens over.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ach handje geven, omarmen, als je gay wil doen ga je maar tennis spelen. BB is net als WWE een sport waar een beetje show bij hoort en dan moeten de tegenstanders een beetje competitief/vijandig overkomen. Maakt het alleen maar interessanter. Of zie je graag gespierde mannen die elkaar als koppeltjes staan te bepotelen?

bij iedere sport is het de gewoonte om een hand te schudden en eventueel te zeggen "goed gespeeld" .Is niks gay aan , ze kussen elkaar niet ofzo .
Dexter is gewoon n loser.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

precies

bij iedere sport is het de gewoonte om een hand te schudden en eventueel te zeggen "goed gespeeld" .Is niks gay aan , ze kussen elkaar niet ofzo .
Dexter is gewoon n loser.
Heb jij wel eens WWE gekeken? :D Ok het is grotendeels acting, maar wel leuk om die vijandigheid te zien in public. Ik zit niet zo te wachten op dat geknuffel tussen mannen van +130kg.

Als je de hele olympia hebt gezien zie je wel degelijk dat iedereen elkaar groet. Dexter is de enigste die iedereen straal negeert. Ontgoocheling ok.. Maar probeer sportief te blijven.

Verbaast me eerder dat Dexter de hitler groet doet :roflol:

hehe allemall dexter-fans hier blijkbaar....
je ziet toch duidelijk dat hij geen handdruk wenst te geven en aan zijn blik zie je ook al genoeg

+1
je ziet dat branch en jay contact met hem zoeken maar hij negeert dat en loopt gewoon door.
beetje zielig maargoed dat was hij toch al.

bah kansloze actie van dexter. Aan de andere kant stond hij er wel strakker bij dan de lelijke fysiek van branch, dat moet je hem wel nageven.

Dexter begrijpt gewoon dat het allemaal vriendjespolitiek is, en is daar niet van gediend.

muscletec ftw !

Ik zou ook zo reageren als ik Dexter was en Branch Warren eindigt hoger....

Boforli, post eens iets nuttig in plaats van dit. Het is duidelijk dat je er niets van kent en gewoon aan het meelopen bent

Vond die reactie zelf ook iets minder, zelfs bij vechtsporten als K1 (waar men elkaar de t*fus schopt) geeft men gebruikelijk minimaal een handje..
Zag duidelijk dat hij Jay en Branch compleet negeerde en arrogant wegliep..

Maar dat neemt verder niet weg, dat ik ook zou balen als ik in de schoenen van dexter zou staan, hij stond imo veel beter bij dan Branch! ;)

Terug
Naar boven