- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 93kg
Tenzij je het vroegtijdig stopzet natuurlijk (wat ik de eerste keer ook deed).
nja zo ben ik niet ... als ik ergens aan begin ga ik DOOR!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij je het vroegtijdig stopzet natuurlijk (wat ik de eerste keer ook deed).
hehe allemall dexter-fans hier blijkbaar....
je ziet toch duidelijk dat hij geen handdruk wenst te geven en aan zijn blik zie je ook al genoeg
Niks blijkt dat hij geen respect toont!? Hij is van de top 6 de enige die geen hand geeft na het toekennen van zijn plaats. Arrogantie ten top. Zoals een eerdere reactie van me, op zijn aanwezigheid op de Fibo heeft deze vent geen enkel respect naar de andere toe en zelfs niet naar zijn fans toe. Jarenlang een fan geweest van hem maar op de Fibo vroeg onze ex-Mr O gewoonweg 10€ om samen met hem een fotoke te kunnen maken!
Overigens zag je als je de hele Mr O volgde dat Branch en Jay wel degelijk een hand verwachtten.
Arrogantie ten top maar zijn rijk was van korte duur! Jay ten top!
Ach handje geven, omarmen, als je gay wil doen ga je maar tennis spelen. BB is net als WWE een sport waar een beetje show bij hoort en dan moeten de tegenstanders een beetje competitief/vijandig overkomen. Maakt het alleen maar interessanter. Of zie je graag gespierde mannen die elkaar als koppeltjes staan te bepotelen?
Niks blijkt dat hij geen respect toont!? Hij is van de top 6 de enige die geen hand geeft na het toekennen van zijn plaats. Arrogantie ten top. Zoals een eerdere reactie van me, op zijn aanwezigheid op de Fibo heeft deze vent geen enkel respect naar de andere toe en zelfs niet naar zijn fans toe. Jarenlang een fan geweest van hem maar op de Fibo vroeg onze ex-Mr O gewoonweg 10€ om samen met hem een fotoke te kunnen maken!
Overigens zag je als je de hele Mr O volgde dat Branch en Jay wel degelijk een hand verwachtten.
Arrogantie ten top maar zijn rijk was van korte duur! Jay ten top!
Heb jij wel eens WWE gekeken?bij iedere sport is het de gewoonte om een hand te schudden en eventueel te zeggen "goed gespeeld" .Is niks gay aan , ze kussen elkaar niet ofzo .
Dexter is gewoon n loser.
Ok het is grotendeels acting, maar wel leuk om die vijandigheid te zien in public. Ik zit niet zo te wachten op dat geknuffel tussen mannen van +130kg.hehe allemall dexter-fans hier blijkbaar....
je ziet toch duidelijk dat hij geen handdruk wenst te geven en aan zijn blik zie je ook al genoeg

Dexter begrijpt gewoon dat het allemaal vriendjespolitiek is, en is daar niet van gediend.