Fitness Seller

Dextrojuice na voetbal?

Marenello123

Novice
Waardering
0
mensen,

ik doe 4 keer per week aan krachttraining en neem dan na de training dextrojuice en whey shake. De overige dagen voetbal ik. Mijn vraag is kan ik na de voetbal training ook een dextrojuice nemen en whey shake?

of is dat te veel van het goede?

alvast bedankt

zie ik geen rede voor...AA'tje is voldoende

• Topic Starter Topic Starter
zitten er in een AA'tje niet TE veel suikers? en 1 schepje dextrojuice minder?

nee jonge aatje is prima!

Gast, na het voetbal zorg je dat er een kan bier op tafel staat een lekker pak peuken ernaast. Als je geluk hebt maakt Annie van de kantine ook nog de zelfgemaakte satesaus en rol je rond 10 uur savonds knetterlam je bed in om vervolgens wakker te worden naast je vriendin die je er even hard weer uit rot met je vieze bek.

Was geschreven: 7e elftal zaterdag reserveamateurs

tjah dat is wat anders als je profvoetballer bent ;)

Prof ja? Club, naam?

Profvoetballers zitten ook uren per dag in het krachthok dus die hebben inderdaad eiwitten nodig. Recreatief lijkt het me overbodig.

Gast, na het voetbal zorg je dat er een kan bier op tafel staat een lekker pak peuken ernaast. Als je geluk hebt maakt Annie van de kantine ook nog de zelfgemaakte satesaus en rol je rond 10 uur savonds knetterlam je bed in om vervolgens wakker te worden naast je vriendin die je er even hard weer uit rot met je vieze bek.

Was geschreven: 7e elftal zaterdag reserveamateurs

:roflol:!!

Profvoetballer?
Wie ben je dan?

Zit in een 2e team van een top 3 club. Heb liever geen zin om te zeggen welke dat is. Maar iedergeval bedankt

Dan heb je ook voedingsbegeleider en een dieet wat opgesteld is op jouw lichaam.

Noob

Of top3 danoontje-league

mensen,

ik doe 4 keer per week aan krachttraining en neem dan na de training dextrojuice en whey shake. De overige dagen voetbal ik. Mijn vraag is kan ik na de voetbal training ook een dextrojuice nemen en whey shake?

of is dat te veel van het goede?

alvast bedankt

ligt eraan wat je doel is..wil je aankomen?

haha is goed man ,:rolleyes: ( pro ) bodybuilder ga leven zoeken joh.;)

spiermassa komt altijd samen met vetmassa

ik wil deze jongen ff verdedigen. Ik ken ook iemand die in het 2e elftal van ajax/feyenoord of psv zit. Hij heeft ook geen voedingsadviseur. Dus ipv van afzeiken help hem.

Ik zou na trainen 30/40gram vitargo(vitagrow nemen).

Als ze bij Roda JC op de beloftes al een strak voedingsschema moeten volgen zal dat op ajax/fey/az/psv vast ook zo zijn.

Terug
Naar boven