AndroidHealthClinic

Dextrose nemen voor de cardio

danoontjepower

Advanced Bodybuilder
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Hallo,
Als ik bijvoorbeeld mijn benen heb getraind en ik wil er nog een extensive interval achteraan doen, of een duur met een HF van 130-140 van een half uur kan ik dan beter eerst dextrose nemen en daarna de cardio pas doen? Of de cardio er gelijk achteraan en dan de dextrose... M.b.t. spierafbraak e.d.

Bvd

ALS je dan toch per see cardio wil doen voor vetverbranding, ga dat dan niet lopen saboteren door snelle koolhydraten te nemen

• Topic Starter Topic Starter
ALS je dan toch per see cardio wil doen voor vetverbranding, ga dat dan niet lopen saboteren door snelle koolhydraten te nemen
nou, het is niet persee voor de vetverbranding, meer voor conditie en om een gezond hart te houden;)

Ik zou het na de cardio doen. Ikbedoel zo heel veel energie verbruik je nou ook weer niet met cardio(begrijp mij niet verkeerd, je verbrand wel, maar je bent op zo'n laag pitje niet bek af na de tijd) Dus ik zou het erna doen. Dan kan het wel zijn dat je moe bent. Maar ik eet gewoon een stukje fruit na de tijd. vitamientjes, dextrose, en meteen je maag weer gevuld!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het na de cardio doen. Ikbedoel zo heel veel energie verbruik je nou ook weer niet met cardio(begrijp mij niet verkeerd, je verbrand wel, maar je bent op zo'n laag pitje niet bek af na de tijd) Dus ik zou het erna doen. Dan kan het wel zijn dat je moe bent. Maar ik eet gewoon een stukje fruit na de tijd. vitamientjes, dextrose, en meteen je maag weer gevuld!
tsja, nou ik ben dus wel bekaf, ik heb het over een zware interval na een superzware benen training...

ik denk dat je op zo'n moment niet veel vooruitgang boekt.
je bent al bekaf van het squaten, dan nog interval. dus zo'n interval training in het weekend!

Na KT wordt het vrij veel

Terug
Naar boven