Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Is hier eigenlijk ook een goede reden voor? Of puur toeval dat er meestal voor snelle esters wordt gekozen tijdens het cutten?
En iemand heeft mij wel eens verteld dat de gemiddelde zuiverheid van korte ester AAS ietsje hoger ligt dan langzame ester AAS.
(Misschien is dit makkelijker te realiseren i.v.m. verschil in esters). Weet iemand of dit klopt?
Heb dat wel eens geprobeerd op te zoeken, maar kon er maar weinig (onderbouwd) over vinden..
Ik las ooit ergens dat korte esters minder bloat zouden geven en daardoor vaker gebruikt worden in cutting cycles. Ik heb er me zelf echter nooit in verdiept omdat ik geen wedstrijden doe en liefst lange esters gebruik (minder prikken)
Er komt sowieso meer werkzame stof vrij bij korte esters dan bij lange. Hoe korter de ester, hoe meer mg werkzame stof per ml vrijkomt.