AndroidHealthClinic

Deze kuur goed ?

Eerder de dode p**mel en de mega gyno :o

Mss moet ik het toch maar eens wagen

Gynaecomastie dat begrijp ik nog, maar dat je p**mel niet meer werkt zit tussen de oren. Ik heb zelf dit gedaan:

1-4 dianabol 50 ed
1-12 testosteron 150 mg ew
1-12 deca 600 mg ew
9-12 dianabol 50 mg

Top kuur!

Gynaecomastie dat begrijp ik nog, maar dat je p**mel niet meer werkt zit tussen de oren. Ik heb zelf dit gedaan:

1-4 dianabol 50 ed
1-12 testosteron 150 mg ew
1-12 deca 600 mg ew
9-12 dianabol 50 mg

Top kuur!
Ik weet niet goed wat ik van limp d*ck moet geloven, maatje van me heeft er al een tijd last van, dat schrikt wel af:o

Wat was eigenlijk de redenatie achter de low test?

En wat vond je van dbol om te eindigen?

Is hier eigenlijk ook een goede reden voor? Of puur toeval dat er meestal voor snelle esters wordt gekozen tijdens het cutten?

En iemand heeft mij wel eens verteld dat de gemiddelde zuiverheid van korte ester AAS ietsje hoger ligt dan langzame ester AAS.
(Misschien is dit makkelijker te realiseren i.v.m. verschil in esters). Weet iemand of dit klopt?
Heb dat wel eens geprobeerd op te zoeken, maar kon er maar weinig (onderbouwd) over vinden..

Ik las ooit ergens dat korte esters minder bloat zouden geven en daardoor vaker gebruikt worden in cutting cycles. Ik heb er me zelf echter nooit in verdiept omdat ik geen wedstrijden doe en liefst lange esters gebruik (minder prikken)

Er komt sowieso meer werkzame stof vrij bij korte esters dan bij lange. Hoe korter de ester, hoe meer mg werkzame stof per ml vrijkomt.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet goed wat ik van limp d*ck moet geloven, maatje van me heeft er al een tijd last van, dat schrikt wel af:o

Wat was eigenlijk de redenatie achter de low test?

En wat vond je van dbol om te eindigen?

Dat wou ik gewoon uitproberen, en met succes.

Dianabol is altijd lekker. Als ik het year round kon nemen, dan deed ik dat.

Terug
Naar boven