AndroidHealthClinic

Diamantroof ter waarde van 50 miljoen dollar op Zaventem (Be)

Bezoekers in dit topic

Ik vermoed dat dit (ex)militairen of iets dergelijks waren, goed georganiseerd en uitgevoerd in elk geval.

Ex militairen? Jij maakt er helemaal een actie film van. Gewoon goed nadenkende criminelen met verstand.
 
Ex militairen? Jij maakt er helemaal een actie film van. Gewoon goed nadenkende criminelen met verstand.

JR1Gz.jpg
 
Haha, 25 jaar geleden ongeveer is in Antwerpen hetzelfde gebeurd. Deftig werkje.
 
Dit is echt zo'n overval rechtstreeks uit een film, waar iedereen over denkt: wat een bazen.

Dit echt ja, binnen 5 minuten zonder gewonden is knap werk.
 
Prachtig gedaan vind'k zelf xD
 
dit is enige vorm waar je nog een beetje respect voor kan krijgen :p dit is maanden voorbereidingswerk denk ik
alleen zo'n lading wordt toch wel beveiligd zou je zeggen?
 
Ex militairen? Jij maakt er helemaal een actie film van. Gewoon goed nadenkende criminelen met verstand.

is dat niet hetzelfde :trollfacex:


eigenlijk, wel een jongens droom zo'n kaap hehe :D
 
Dit noem ik echte badboyz, zelden te vinden nog in België en Nederland

Met badboyz bedoel ik dan niet Muhammed hier om de hoek die bejaarde vrouwen van hun sjakos berooft, manke Nelis die doet alsof hij niet kan lopen om mensen geld af te troggelen of 8 zatte mensen die in Eindhoven een weerloos persoon neerslaan

Voor zo'n overval doe ik mijn hoedje af
 
Dit noem ik echte badboyz, zelden te vinden nog in België en Nederland

Met badboyz bedoel ik dan niet Muhammed hier om de hoek die bejaarde vrouwen van hun sjakos berooft, manke Nelis die doet alsof hij niet kan lopen om mensen geld af te troggelen of 8 zatte mensen die in Eindhoven een weerloos persoon neerslaan

Voor zo'n overval doe ik mijn hoedje af

ok.
 
dit is enige vorm waar je nog een beetje respect voor kan krijgen :p dit is maanden voorbereidingswerk denk ik
alleen zo'n lading wordt toch wel beveiligd zou je zeggen?

Blijkbaar gingen ze er vanuit dat het hek om het vliegveld wel voldoende was.
 
Wat ik heb gehoord stond de beveilings poort open en zijn ze daardoor tot aan het hek geraakt
 
Epic overval enkel respect voor.
Wat ik dan wel triester is dat mensen zullen ontslagen worden door te laks hun werk te doen (open veiligheidspoort)
 
lol sowieso met hulp van iemand binnnin. (omkoping, bedreiging, ...)
De luchthaven is echt niet zo makkelijk dat je er even kan binnenrijden hoor.
Hoe wisten ze ook van die diamanten aan boord, tijdstip, ..?
 
lol sowieso met hulp van iemand binnnin. (omkoping, bedreiging, ...)
De luchthaven is echt niet zo makkelijk dat je er even kan binnenrijden hoor.
Hoe wisten ze ook van die diamanten aan boord, tijdstip, ..?

Dit is een zaak voor Baantjer
 
Wij zijn momenteel volop bezig met de zaak te behandelen. Er zijn vergaande geruchten dat er interne hulp is bij betrokken.

Mag ik vragen om het opwakkeren van dit soort acties te beperken, maw 'respect' en andere uitspattingen zijn hier dan ook niet aan de orde.

Gegroet jouw blauwe vriend.
 
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen wie de daders zijn, mag er echter niets over zeggen.




195_diamant_gr.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven