XXL Nutrition

Dianabol Akrihin

davedejong

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Dianabol (methandrostenolon) Akrihin

tabulettea methandrostenolon 0,005
300 tablets

exp XII 2009 : 010504

Echt of Nep???

Graag serieuze reacties (niet meteen fake roepen) en kerels die erop gegained zijn en misschien rapporten/test van deze dianabol hebben.
Weet dat de akrihin (russia) normaal gesproken in strips zit,zijn veel fakes in omloop productie uit denemarken.

DSC02100.jpg

• Topic Starter Topic Starter
oh ok we gokken dus wat er misschien wel niet inzit.
Metyltest is gewoon een afvalproduct.Imo is dit not done

ben er nog niks mee van plan,laat het zolang links liggen!
probeer gewoon zoveel mogelijk ervaring los te krijgen, en de wijzer richt tot nu toe sterk naar fake/troep
en dat is dan weer gear wat dus niet gebruikt mag/kan worden

zit wat in, kan het de voordeel van de twijfel geven.. merk het snel genoeg aan krachtverandering en agressie.

Fake is het zowiezo want akrihin produceerd al1 in strips,maar wil nog niet zeggen dat er geen werkzame stof inzit

ja agressie zou je t goed kunnen merken, van d-bol zou je wat ''vrolijker'' moeten worden. maar zou indd t risico niet nemen. neem gewoon ug

TS als ik jou was zou ik aan de hand van de bovenstaande adviezen het product niet gebruiken.
Je zegt tenslotte zelf al dat het sowieso fake is dus ja dan lijkt het me niet de moeite waard om te proberen of er toch nog enige werkzame stof in zit

Duidelijk kerels weet even voldoende over
methandrostenoloni (akrihin) made in russia

Heb het ook gebruikt, presies dezelfde ook 300 tabs en besteld via internet.

Veel pijn in de lever en een opgeblazen gevoel en tintelingen in handen en tenen.
Had bij deze gene ook de sustanon gekocht, had al veel pijn na de injectie (en ben zelf verpleegkundige dus spuiten is een paece off cake )en een blauwe bovenbeen (erg charming).Weet nog niet wat er in zat maar in ieder geval geen sustanon. Naar mijn idee was dit meer als voldoende om deze aan de prullenbak te schenken.

Ik koop alleen nog gear producten zweer ik bij.

pleace gooi ze weg, of voer ze aan de irritante kippen van je buurman :)

Veel pijn in de lever en een opgeblazen gevoel en tintelingen in handen en tenen.
Had bij deze gene ook de sustanon gekocht, had al veel pijn na de injectie (en ben zelf verpleegkundige dus spuiten is een paece off cake )en een blauwe bovenbeen (erg charming).Weet nog niet wat er in zat maar in ieder geval geen sustanon. Naar mijn idee was dit meer als voldoende om deze aan de prullenbak te schenken.

was toevallig sustanon van organon uit turkeije? heb die ook gehad en zelfde klachten maar wkam wel aan als n idioot en heb er in tijden niet zo goed uit gezien....

cheers m8

verkruimel ze wel en gooi ze in me vissenkom

Wist niet dat je pijn in je lever kon hebben. Lopen daar dan toch zenuwbanen door?

Dat geldt vooral voor de C-17 gealkyleerde anabolen. Bij lichamelijk onderzoek kan een vergrote lever een aanwijzig zijn voor schade. ‘Probleem bij leverproblemen is dat het niet of nauwelijks wordt bemerkt’, aldus dr. Janssen. ‘In de lever zitten geen zenuwen die pijn registeren en dus kun je met leverfunctiestoornissen en zelfs gezwellen rondlopen zonder dat je het weet.’

bron van 'kanker door as' post van krieltje

denk dat hij nieren bedoelt.

Dat geldt vooral voor de C-17 gealkyleerde anabolen. Bij lichamelijk onderzoek kan een vergrote lever een aanwijzig zijn voor schade. ‘Probleem bij leverproblemen is dat het niet of nauwelijks wordt bemerkt’, aldus dr. Janssen. ‘In de lever zitten geen zenuwen die pijn registeren en dus kun je met leverfunctiestoornissen en zelfs gezwellen rondlopen zonder dat je het weet.’

bron van 'kanker door as' post van krieltje

Dus je had geen pijn in je lever lol

Ben blij dat mijn iets wat sarcastische vraag je wat onderzoek heeft laten doen.

je voelt dus helemaal geen fl**ker als er wat met je lever aan de hand is, collega van me zijn halve lever was al aangetast en had dus geen pijn! was trouwens geen AS.

Reteficatie :(:( En dat als verpleegkundige, voel me erg idioot.

Nieren is het goede antwoord idd.

Hpuister gaat nu heel klein in hoekje geneeskundeboek weer koortsachtig doorlezen :)

Terug
Naar boven