XXL Nutrition

Dianabol experiment feedback !

Bezoekers in dit topic

martinbrafo

Novice
Lid geworden
16 feb 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo dbb'ers

Ik heb mij pas net aangemeld nadat ik een tijdje heb rond gelezen op dit forum.

Zoals de titel het al zegt wil ik een experiment gaan uitvoeren dit wil ik met

Dianabol - 'Methandrostenolone' gaan doen, de reden van dit Experiment is om te kijken wat de effecten zijn bij kortdurig gebruik. Ik ben op dit idee gekomen nadat een aantal jongens uit de sportschool naar mij toe gekomen zijn ze hebben alle 3 angst voor naalden maar lijkt hen interessant om eens een oraal kuurtje te nemen zonder meteen mega schade aan te richten mijn voorstel is als volgt.

Persoon A - 5mg Dianabol 14 dagen - veiligheid PCT achteraf inclusief bloedtesten.

Persoon B - 10mg Dianabol 14 dagen - veiligheid PCT achter inclusief bloedtesten.

Persoon C - 20mg Dianabol 14 dagen - veiligheid PCT achteraf inclusief bloedtesten.

Voor wij dit experiment starten zou ik van JULLIE ''de ervaren dbol(only) gebruikers'' willen weten wat JULLIE denken wat er gebeurd als wij dit gaan doen ? Uit onderzoeken blijkt dat kort gebruik van Methandrostenolone op lagere doseringen er wel degelijk verschil moet worden gemerkt echter staan er bij deze onderzoeken geen bloedwaardes met betrekking tot de HPTA LH FSH. Wel zijn er bloedwaarden terug te vinden van onderzoeken waar na 9 weken Dianabol op 10mg een lichte verhoging+daling is te zien van Cholesterol en lipids. Aan jullie ook de vraag of het NODIG is bij 2 weken gebruik van Dianabol Tamoxifen-Clomiphene citraat te gebruiken of is dit overbodig ?

Bedankt voor jullie tijd en ik hoop dat jullie mij goede feedback kunnen geven.

En voor de 'minder begaafde' lezers die hier ''grappige'' reacties willen plaatsen laat dat AUB
 
Laatst bewerkt:
in, wel interresant.

voor echte kuurtjes verder gewoon niet zo heumeu doen en spuit zetten.
 
in, wel interresant.

voor echte kuurtjes verder gewoon niet zo heumeu doen en spuit zetten.
Haha mooi !

Ja dit lijkt ons ook een mooi experiment om te kijken wat dit in de toekomst kan betekenen van AAS gebruikers.
 
Super in, lijkt mij interessant.
 
5 mg dbol 14 dagen lang :roflol: dan nog nakuren
 
Met 1 proefpersoon per groep kun je geen conclusies trekken. Al helemaal niet omdat het niet exact is te meten hoeveel spiermassa je aankomt, aangezien nauwkeurige metingen alleen professioneel kunnen worden gedaan. Neem aan dat jullie dat niet gaan doen. Je kunt op de weegschaal zo 2 kg zwaarder zijn door dagelijkse variatie en vochttoename van dianabol. Hoe wil je zulke variaties vermijden, wanneer de maximaal theoretische toename van spiermassa vrij laag is?
 
Met 1 proefpersoon per groep kun je geen conclusies trekken. Al helemaal niet omdat het niet exact is te meten hoeveel spiermassa je aankomt, aangezien nauwkeurige metingen alleen professioneel kunnen worden gedaan. Neem aan dat jullie dat niet gaan doen. Je kunt op de weegschaal zo 2 kg zwaarder zijn door dagelijkse variatie en vochttoename van dianabol. Hoe wil je zulke variaties vermijden, wanneer de maximaal theoretische toename van spiermassa vrij laag is?

Ik snap wat je bedoelt, alle 3 de personen zullen gemeten worden bij de diëtist. Ook worden de vooruitgangen nauwkeurig bijgehouden. Geen één van de drie personen weet welke doseringen hun krijgen om te voorkomen dat ze zich dingen kunnen inbeelden aanvankelijk van de dosis bijv: Oh ik heb nu 20mg genomen nu zal ik minsten meer moeten kunnen tillen.

De drie personen krijgen allemaal elke dag 4 tabletten "placebo zit er ook bij' dus Persoon A krijgt 4 pillen waarvan 1 echt 5mg bevat en 3 andere helemaal niks dit protocol hou ik ook aan bij de anderen.

Ook start ik dit onderzoek om het effect te kunnen zien op de hpta bij deze doseringen

Mochten de resultaten bevallen kan dit misschien een ''doorbraak'' geven binnen de AAS wereld voor verschillende doelgroepen binnen de AAS gebruikers.

Eventueel moet ik nog 3 personen vinden om resultaten naast elkaar te kunnen leggen tussen de placebo groep en de Dianbol groep
 
Dit is inderdaad een doorbraak wat betreft slechtste onderzoeksopzet die ik ooit gelezen heb.
 
Ik snap wat je bedoelt, alle 3 de personen zullen gemeten worden bij de diëtist. Ook worden de vooruitgangen nauwkeurig bijgehouden. Geen één van de drie personen weet welke doseringen hun krijgen om te voorkomen dat ze zich dingen kunnen inbeelden aanvankelijk van de dosis bijv: Oh ik heb nu 20mg genomen nu zal ik minsten meer moeten kunnen tillen. De drie personen krijgen allemaal elke dag 4 tabletten "placebo zit er ook bij' dus Persoon A krijgt 4 pillen waarvan 1 echt 5mg bevat en 3 andere helemaal niks dit protocol hou ik ook aan bij de anderen. Ook start ik dit onderzoek om het effect te kunnen zien op de hpta bij deze doseringen Mochten de resultaten bevallen kan dit misschien een ''doorbraak'' geven binnen de AAS wereld voor verschillende doelgroepen binnen de AAS gebruikers. Eventueel moet ik nog 3 personen vinden om resultaten naast elkaar te kunnen leggen tussen de placebo groep en de Dianbol groep

Dan zou ik als ik jou was nogmaals de eerste zin van Tythor Zeth een keertje lezen, of twee keer, misschien zelf drie keer ;) want volgens mij snap je het nog niet helemaal.

Op deze wijze ga jij het niet meetbaar kunnen maken.
 
Haha wtf. 14 dagen dbol only en dan nog op doseringen die nooit gedaan worden. Het doel van je onderzoek is aantonen dat dit nutteloos is?

Dbol only is sowieso niks. 14 dagen kuren heb je geen nakuur nodig.
 
Grappig, IN.

Wel zonde van het geld, met name voor de bloedtesten
 
Dit is inderdaad een doorbraak wat betreft slechtste onderzoeksopzet die ik ooit gelezen heb.
Niet zo negatief he. Straks weten we wel wat dit in de toekomst kan betekenen voor AAS gebruikers. Hier zit ik echt al jaren op te wachten.

---------- Toegevoegd om 07:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:52 ----------

Grappig, IN. Wel zonde van het geld, met name voor de bloedtesten
Ja, een bloedtest voor 14 dagen dbol aan 5mg per dag :roflol:
 
Revolutionair!
Dank je dat je dit wil doen!!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is inderdaad een doorbraak wat betreft slechtste onderzoeksopzet die ik ooit gelezen heb.

Het verbaasde mij al dat mensen met "in" en "interessant" reageerden ??? 3 mensen die een onnozele kuur gaan doen waar ze alle 3 niks aan gaan hebben, waaw. No offence TS maar het is gewoon zo.

Had me zat interessantere dingen kunnen bedenken met dianabol maar daar trek ik mijn hand van af.

Ik zeg out
 
Revolutionair ! Straks komen er goede resultaten uit, houd iedereen op met spuiten en gaan we aan 5mg dbol voor 2 weken :)

Hmm nee denk het niet, slaat helemaal nergens op, zonde van de tijd, moeite en geld.
 
Het verbaasde mij al dat mensen met "in" en "interessant" reageerden ??? 3 mensen die een onnozele kuur gaan doen waar ze alle 3 niks aan gaan hebben, waaw. No offence TS maar het is gewoon zo.

Had me zat interessantere dingen kunnen bedenken met dianabol maar daar trek ik mijn hand van af.

Ik zeg out


Het is meer grappig om te volgen. Niet omdat ik serieus verbluffende uitkomsten verwacht van dit experiment
 
Er wordt zoveel geschreven..... laat die gasten even hun testje doen.
 
Er wordt zoveel geschreven..... laat die gasten even hun testje doen.

Maar we weten inmiddels dat het niet werkt.. En wat wil je bereiken in 2 weken? Die kilo zwaarder is 2 weken later weer weg
 
Al resultaten ?
 
Back
Naar boven