AndroidHealthClinic

Dianabol: hartjes?

Papigoaj

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Ik heb serieuze twijfels over dit product omdat ik op internet deze hartjes niet vind. Enkel gewone ronde witte.

IMG_0752.jpg

Lijkt wel xtc

Onduidelijke pic,merk vd shizzle?

ziet er niet echt geloofwaardig uit volgens mij

Volgens rico is alles wat die nooit gezien is nep, heb je ze gehad rico of ken je het merk?
Er zijn zoveel UG labs, deze komt geloof ik uit de UK.
Speur ff op internet rond, en mocht het echte dianabol zijn merk je dat echt wel na een paar dagen.

De zeskant vormpjes op en maar voor hartjes gegaan :D
Wel benieuwd naar het merk,.. wellicht dat het dan wat duidelijker wordt,.. Overigens ook wel apart dat er (als ik het goed lees) Nutrition op staat,...

• Topic Starter Topic Starter
Het is van Body Nutrition. Roze hartjes. Maar op internet vind ik ronde witte. Kheb al roze vormen van andere merken tegengekomen, maar kan dit van Body Nutrition?

Volgens rico is alles wat die nooit gezien is nep, heb je ze gehad rico of ken je het merk?
Er zijn zoveel UG labs, deze komt geloof ik uit de UK.
Speur ff op internet rond, en mocht het echte dianabol zijn merk je dat echt wel na een paar dagen.

heb er een keer 1tje genomen op een house party ! werd er niet breed van :(

ken wel blauwe hartjes deze niet

• Topic Starter Topic Starter
Neem ze nu enkele dagen. Zal zien als ik enige verandering merk. Echt jammer dat niemand me tot nu toe met zekerheid kan helpen. Hoop dat het geen nep is.

Thailand

Een paar jaar geleden heb ik Dianabol uit Thailand gekocht, deed et super. Die waren alleen blauw.

Kijk eens op www.pillreport.com links regio Europa aan klikken staan ze misschien wel ergens ertussen.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 19:12 ----------

Foutje bij Google pillen report intoetsen dan kom je vanzelf bij de groeien site.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 19:16 ----------

Kijk eens op www.pillreport.com links regio Europa aan klikken staan ze misschien wel ergens ertussen.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 19:12 ----------

Foutje bij Google pillen report intoetsen dan kom je vanzelf bij de groeien site.
Www.pillreports.com k heb hem ff goed gezocht.

niet om vervelend te doen, maar dat is een xtc database... :p

Staan ook anabolica tussen hoor!

Terug
Naar boven