Fitness Seller

dianabol inject

Nee geen ervaring mee en ik zou ook nooit aan willen beginen.

Dianaobl injecties zijn op water basis, maar wie wil nou elke dag gaan prikken.

het kan heel erg pijnlijk worden, kans op infecties zijn er ook nog.

Denk dat er niet veel mensen zijn die er hier ervaring mee hebben omdat je alleen al voor het product Dianabol al elke dag moet prikken.
Was het nou een ander middel dan was het mischien een ander verhaal

het heeft toch net als winstrol geen ester en dit word ook aangeraden eod te zetten, waarom zou je d-bol dan wel elke dag moeten zetten? en waarom is de kans op infecties groter bij d-bol? vind het jammer dat er geen ug lab op t moment d-bol inject in het assortiment heeft, zou t graag proberen:d

het heeft toch net als winstrol geen ester en dit word ook aangeraden eod te zetten, waarom zou je dianabol dan wel elke dag moeten zetten? en waarom is de kans op infecties groter bij dianabol? vind het jammer dat er geen ug lab op t moment dianabol inject in het assortiment heeft, zou t graag proberen:d

gs heeft dianabol inject... 20ml op 50mg de ml

Waarom word winstrol aangeraden op EOD, kans op verkeerd injecteren neemt dan toe. Eigenlijk moet je winstrol en dianabol allebij ED zetten ivm stabiele bloedwaardes.

• Topic Starter Topic Starter
En als iets gekristaliseerd is in de vial kan dat kwaad?

dbc heeft er ervaring mee, maar zover ik me kan herinneren was hij bij dat hij ermee kon stoppen.

Dboll inject? Ik wou dat ik het had!!:evilnana:

heb het vroeger wel in tabs gebruikt was wel goed dus als de inject dan nog iets beter zou werken poeh;alleen de combinatie die ik toen had gebruikte ik samen met clen werkte samen toch goed .

En dan werkt het hormoon nog wel normaal? Na het opwarmen?

Natuurlijk werkt het nog normaal zolang je het niet laat verdampen. Gewoon even in gekookt water liggen die vial voor de zekerheid wel nog wat waterdichts om de vial heen doen zodat die steriel blijft.

Dianabol oral schijnt beter te werken dan inject. Kan het niet onderbouwen maar dat is wat ik heb gelezen.
Winstrol oral schijnt ook anders te werken dan winstrol inject. Daar heb ik eens een onderzoek van gelezen.

Natuurlijk werkt het nog normaal zolang je het niet laat verdampen. Gewoon even in gekookt water liggen die vial voor de zekerheid wel nog wat waterdichts om de vial heen doen zodat die steriel blijft.

B.t.w. is het dan helemaal klaar of gaat het als het afgekoeld is weer kristaliseren?

Dianabol oral schijnt beter te werken dan inject. Kan het niet onderbouwen maar dat is wat ik heb gelezen.
Winstrol oral schijnt ook anders te werken dan winstrol inject. Daar heb ik eens een onderzoek van gelezen.

Ja indd staat mij ook iets bij.Ik geloof dat de afgifte van igf beter is bij dbol oral dan bij inject maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.
Iemand anders wel?

Precies, je krijgt hogere IGF levels bij tabs..

Zouden die IGF-levels zoveel hoger zijn dat het degelijk verschil maakt?

Als ik mensen met ervaring mag geloven wel ja, en theoretisch klopt het ook wel dat er iets met je igf waardes gebeurd..

Terug
Naar boven