Fitness Seller

Kleine boost nodig

• Topic Starter Topic Starter
Dat moet je niet denken, wees dankbaar dat je weer MAG sporten, dat je weer die chest of benen uit elkaar kan trekken. Denk aan je doel, zoek geen makkelijke uitweg maar kies juist de moeilijke.

Bouw op discipline geen motivatie.
Nogmaals ik blijf gewoon gaan alleen komt de zin er ook niet als ik bezig ben wat normaal wel na 5-10 minuten zo was. Ik blijf gewoon gaan hoe erg her me soms ook tegenstaat dus discipline heb ik wel. Ik kan het niet anders uitleggen dan dit.

Ik begin toch te twijfelen over een kleine / lichte dosis test te gaan gebruiken voor een week of 8 en het dan langzaam afbouwen ( mocht het vuur weer branden ) en anders verlengen

Misschien even een break nemen? Net als met werk heb je soms vakantie nodig ofzo. Afgelopen week had ik naast een verrekte spier geen f**k zin. 5 dagen rust genomen en gisteren weer gestart en het was weer heerlijk 😊
Kom net van de wintersport heb anderhalf week niet getraind 🫣 op snowboarden en apres ski na dan haha.

Andere split, andere oefeningen, meer rustdagen etc

Iets wat niet leuk is is niet duurzaam en/of je levert half werk of je stopt na x tijd. Optimaal is leuk, maar niet realistisch. Als jij constant geen zin in iets hebt kan je pwo nemen wat je wilt, maar de zin word niet meer. Als je een lelijk wijf hebt word die ook niet mooier na een magische pil, tijd voor verandering naar iets wat je wel leuk/mooi vind.

Keer geen zin is normaal, maar constant in een sleur zitten dan is er iets mis met de aanpak en kan je de klok gelijk zetten dat de handdoek in de ring gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Andere split, andere oefeningen, meer rustdagen etc

Iets wat niet leuk is is niet duurzaam en/of je levert half werk of je stopt na x tijd. Optimaal is leuk, maar niet realistisch. Als jij constant geen zin in iets hebt kan je pwo nemen wat je wilt, maar de zin word niet meer. Als je een lelijk wijf hebt word die ook niet mooier na een magische pil, tijd voor verandering naar iets wat je wel leuk/mooi vind.

Keer geen zin is normaal, maar constant in een sleur zitten dan is er iets mis met de aanpak en kan je de klok gelijk zetten dat de handdoek in de ring gaat.
Dit is zeker een goede oplossing! Handdoek gaat sowieso niet in de ring. En ben niet opzoek naar ee magische pil maar gewoon even die boost.

Wat ik al eerder aangaf gaat het dan toch test worden. Moet alleen gaan uitzoeken: welke, hoeveel en hoelang. Dus mocht iemand hier mee kunnen helpen…

Terug
Naar boven