XXL Nutrition

Dianabol kickstart gyne

jerre1234

Cool Novice
Waardering
0
Beste forumleden

Ik zit 1 week ver in mijn kuur

Week 1-4 dbol 30 mg/dag kickstart
Tren 200/week
Test 400/week

Ben na paar dagen begonnen mijn dosis dbol te spreiden ,omdat ik had gelezen dat dit beter werkt in een stack
Ben van ochtend wakker geworden met puffy,gevoelige tepels
Nu is mijn vraag Welke maatregelen ik best neem
Direct nolva beginnen(hoeveel hoe lang) of dbol even verlagen en dan arimidex ? Of gewoon niets doen en stevige nakuur ? Is het al te snel om beginnende gyno af te leiden?

Mvg jerre

Laatst bewerkt:
Na 1 week lijkt het me sterk dat je al meteen gyno krijgt.
Is het echt een harde schijf onder je tepel?

Zou het nog even afwachten.. Mocht het erger worden kan je altijd nog nolva nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Na 1 week lijkt het me sterk dat je al meteen gyno krijgt.
Is het echt een harde schijf onder je tepel?

Zou het nog even afwachten.. Mocht het erger worden kan je altijd nog nolva nemen.

nog geen weefselvorming , had wel gelezen dat je snel bij zo een dingen moet zijn

Naast misschien wat extra bloat komt het waarschijnlijk gewoon door het feit dat je er zo erg op aan het letten bent dat elk klein dingetje meteen aanvoelt als 'gyno', het kan moeilijk zijn in zo'n situatie objectief te blijven.

• Topic Starter Topic Starter
dus bij gevoelige opgezwollen tepels is afwachten de boodschap?

Nolva tijdens je kuur nemen kan geen kwaad, je komt alleen niet zo hard aan doordat het oestrogeen vocht ook minder wordt. Neem 20mg per dag tot de klachten weg zijn

Zolang je geen harde schijven voelt achter je tepels is er niks aan de hand. Harde en gevoelige tepels hebben meer mensen, waaronder ik. Hoef je je echt geen zorgen over maken, dus je hoeft er ook geen Nolva voor te slikken. Gewoon in de gaten houden of er geen verhardingen optreden achter je tepels. En uitkijken dat je jezelf dat niet in gaat beelden. Gewoon relax en van je kuur genieten. Gyno heb je niet zomaar.

Zolang je geen harde schijven voelt achter je tepels is er niks aan de hand. Harde en gevoelige tepels hebben meer mensen, waaronder ik. Hoef je je echt geen zorgen over maken, dus je hoeft er ook geen Nolva voor te slikken. Gewoon in de gaten houden of er geen verhardingen optreden achter je tepels. En uitkijken dat je jezelf dat niet in gaat beelden. Gewoon relax en van je kuur genieten. Gyno heb je niet zomaar.
Klopt maar die gevoelige tepels geeft toch een gevoel van zorgen en het is ook k*t als daar een stang tegen aan komt tijdens het bankdrukken dus neem ik voor de zekerheid maar nolva. Vaak is na een paar dagen 20mg per dag de klachten ook al weg

Klopt maar die gevoelige tepels geeft toch een gevoel van zorgen en het is ook k*t als daar een stang tegen aan komt tijdens het bankdrukken dus neem ik voor de zekerheid maar nolva. Vaak is na een paar dagen 20mg per dag de klachten ook al weg
Dat gevoel van zorgen zit dan tussen je oren. Dat gevoelige tepels een begin van gyno zou zijn is onzin. Overbodig om daar dan Nolva voor te gaan slikken. Uiteraard moet je het zelf weten, maar het is niet nodig.

Terug
Naar boven