AndroidHealthClinic

dianabol of boldenone?

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Voor massa dianbol of boldenone?

Ik wou één van die twee ergens bij stacken, maar weet nog niet welke.
Ben ook niet zo'n fan van orals, maar ik twijfel tussen die twee.

Voor massa dianbol of boldenone?

Ik wou één van die twee ergens bij stacken, maar weet nog niet welke.
Ben ook niet zo'n fan van orals, maar ik twijfel tussen die twee.

Dianabol voor massa, je kan tegenwoordig ook injecteerbare methandione krijgen maar het nadeel is wel dat je elke dag moet zetten.

Als je echt brute massa wilt zetten: d-bol zonder twijfel!

brute massa (vet, vocht, spiermassa): dboll

spiermassa (en een beetje vocht): bold

zou gaan voor bold is in mijn ogen betere spierkwaliteit
en dan stacken met test

Je gaat toch niet flauw beginnen doen om een middeltje meer Sahr?

Allebei erin rammen in die reet! :D

• Topic Starter Topic Starter
d-boll met test zal meer massa geven den test/bold

test/deca en dianabol;)

Ben net klaar met een test 500mg/w+bold 750mg/w kuurtje, moet eerlijk zeggen dat ik er wat meer van verwacht had...
Van dboll + test heb je toch meer massa, hoeveel je daar na je kuur van overhoud kan ik je niet zeggen.

hoeveel is dat? enne ga voor de d-boll

Net als altijd sustanon om de dag 250 mg en dat voor 8 weekjes dit keer denk ik.
Dan wou ik dus de eerste 4 weken dianabol op 30 mg per dag zetten, zou dat voldoende zijn die dianabol, ik als dianabolmaagd zijnde??

De halfwaarde tijd van Boll is 6 uur, nemen jullie het twee keer daags of alle tabs er in één keer in?

En wat is de beste inametijd, drie uur voor de training?

Net als altijd sustanon om de dag 250 mg en dat voor 8 weekjes dit keer denk ik.
Dan wou ik dus de eerste 4 weken dianabol op 30 mg per dag zetten, zou dat voldoende zijn die dianabol, ik als dianabolmaagd zijnde??

De halfwaarde tijd van Boll is 6 uur, nemen jullie het twee keer daags of alle tabs er in één keer in?

En wat is de beste inametijd, drie uur voor de training?

je neemt sust eod, dat is dan 875 mg per week, was jij niet diegene die heel vaak test only kuurtjes nam op 1g? ikzelf nam de d bol altijd verspreid over de dag, elke 4 uur, ook snachts:o

je neemt sust eod, dat is dan 875 mg per week, was jij niet diegene die heel vaak test only kuurtjes nam op 1g? ikzelf nam de d bol altijd verspreid over de dag, elke 4 uur, ook snachts:o

Ik kan niet ontkennen dat ik een testonly fan ben, maar ik heb ook wel gekuurd met stacks van 4 verschillende produckten.

Nou heb ik liever twee produckten die agonisten van elkaar zijn, die elkaar lekker aanvullen en versterken.
Dan zomaar een zooi verschillende produckten naar binnen werken, waar het van kan zijn dat één of twee fake zijn.

Dat zul je dan in dat verband nooit weten omdat de andere AAS wel werken.
Daarom stack ik wel alleen met erkende merken die iets duurder zijn. Maar zeer zeker niet stacken met UG labs.
Zal ongetwijfeld kunnen, maar ik hou er niet zo van.

d

Ik dacht dat jij best een hoop verstand had van kuren sahr.

Zou dbol zeker doen voor de massa!
en of je nou test only 1gram doet
of 500test en 400bold
dat maakt niet zoveel uit denk ik.

Maar zou die dbol doen, zeker als je eht nog nooit geprobeerd heb

Wat is je fysiek?

Ben je behoorlijk droog zou ik voor de dboll gaan.
Heb je al veel massa en ben je niet al te droog zou ik voor bold gaan, maar dat ieder zijn eigen keus.

wk 1-10 750mg test
wk 1-10 800mg bold
wk 1-04 50mg dbol

Heb je ze allebei een keer uitgeprobeerd;)

Terug
Naar boven