MuscleMeat

dianabol of turinabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou dus je hebt geen ervaring in het praktijk met dit middel.. Oke.. Maar de ervaringen die ik op dit forum heb gelezen vertellen mij heel iets anders.. :rolleyes:
Op andere internationale fora zijn ze er veel beter over te spreken. Het verschil zit hem volgens mij erin dat het hier gewoon te laag wordt gedoseerd, tbol is nu eenmaal 'n slap androgeen middel, 'n dosis van 40mg ED gaat dan geen zoden aan de dijk zetten. De hepatotoxiciteit in verhouding met andere 17aa's valt mee, en je kan het dus gerust hoger doseren, je ziet dan ook op internationale fora voornamelijk dat ze op 80+mg ED zitten, en daar worden goede resultaten mee geboekt qua massa toename. Het is alleen 'n dure optie natuurlijk, maar als je een niet aromatiserende 'bulk' 17aa wilt is het een degelijke optie, mits je het geld hebt.

t-bol was mijn eerste kuurtje, nam 40mg per dag voor 7 weken, ben er 8 kilo zwaarder op geworden, waarvan ik er 5 heb vastgehouden.

ik ben nu bezig met een kuur turinabol, maar kan helaas aan geen nakuur graken, mijn dealer zij dat bij turina een nakuur niet nodig, aangezien je toch geen nawerkingen hebt.
graag enige ervaringen?

Het onderdrukt dus nakuur is nodig, zo simpel is het.

ik zou voor t-bol gaan, mijn interesse ligt ook bij tbol en heb er al wat over opgezocht (dus dit gaat om mijn persoonlijke voorkeur).

Kort samengevat zijn dit de voordelen van tbol:
- op 60mg/d voor 6 w met goede training kun je rekenen op 4kg kwaliteitsmassa
- Je vetpercentage komt iets lager
- Geen kans op gynco en geen kans op haaruitval
- één van de orals met de minste bijwerkingen
- je wordt niet agressiever
- gewonnen massa blijft ( als je goed blijft trainen en eten )
- Mensen gaan niet zien dat je iets neemt (bij dbol valt het meteen op)
nadelen:
- Je krijgt niet super veel kracht bij (enkel dus groei)
- Beetje buikpijn bij sommige
- Lever waardes kunnen oplopen (ga er dus geen alcohol bij drinken)

Veel mensen op dit forum klagen over tbol, maar op forums van andere landen (duitse enzo) zijn ze er echt wel over te spreken.

Ik denk dat het er gewoon vanaf hangt wat je wilt... ben je blij met 4kg massa of wil je liever 4 maand met een vochtlijf lopen en nadien terug leeglopen, of wil je ripped staan...

Dat heb ik ook vaker gehoord alleen hier in Ned voor de een of andere redenen is dit niet populair.

Zou je niet beter anavar kunnen pakken dan T-boll?
anavar is ook mild en daar krijg je ook geen bijwerkingen van zoals haaruitval, libido problemen etc.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 13:40 ----------

Op andere internationale fora zijn ze er veel beter over te spreken. Het verschil zit hem volgens mij erin dat het hier gewoon te laag wordt gedoseerd, tbol is nu eenmaal 'n slap androgeen middel, 'n dosis van 40mg ED gaat dan geen zoden aan de dijk zetten. De hepatotoxiciteit in verhouding met andere 17aa's valt mee, en je kan het dus gerust hoger doseren, je ziet dan ook op internationale fora voornamelijk dat ze op 80+mg ED zitten, en daar worden goede resultaten mee geboekt qua massa toename. Het is alleen 'n dure optie natuurlijk, maar als je een niet aromatiserende 'bulk' 17aa wilt is het een degelijke optie, mits je het geld hebt.

In jouw opinie die ik altijd met grote interesse volg, is anavar niet beter dan t-boll in het geval van VVM winst en no side effects zoals libido problemen, prostaat problemen, haaruitval etc.?

Anavar heeft een lage androgene waarde en T-boll heeft een waarde van O dus totaal geen bijwerkingen?!

Wat zou jij adviseren qua effect en side effecten;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven