MuscleMeat

Dianabol only. (krachtverlies).

M powerr

Competitive Bodybuilder
Waardering
240
Hoe zit het hiermee(als je kuur over is natuurlijk)? Ik begrijp dat het voor iedereen anders is, maar behoudt je over het algemeen een beetje de kracht van de kuur?

Thanks.

Hoe zit het hiermee(als je kuur over is natuurlijk)? Ik begrijp dat het voor iedereen anders is, maar behoudt je over het algemeen een beetje de kracht van de kuur?

Thanks.

De kracht is redelijk moeilijk te behouden. Dermee zou ik in de nakuur of na de nakuur wat creatine nemen .

Kracht behoud je niet. De kracht die je op dianabol ervaart zul je na je kuur dus niet meer overhouden. Massa kan wel, is voor ieder echt verschillend.

Kracht behoud je niet. De kracht die je op dianabol ervaart zul je na je kuur dus niet meer overhouden. Massa kan wel, is voor ieder echt verschillend.

Dezelfde hoogste piek in kracht in de kuur behoud je niet, maar je zal wel iets van kracht meer hebben dan voor de kuur vanwege de d-boll.

Goed nakuren. Probleem is dat je door de terugval, weer snel een nw pakt.

Indd
It's a mind game.
Ben je van plan oral only te doen?
Neem dan injects, na de 1x spuiten is de angst weg.

Dianabol is top, mits goed en verantwoord gedoseerd. Op mijn eerste kuur diana gainde ik 8 kg waarvan 4,5 kg overbleef.
Wel is verantwoord eten van groot belang omdat je anders als een michelin rond loopt en zo vatsig wordt als een koe

Terug
Naar boven