XXL Nutrition

dianabol only

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr_swordfish

Cool Novice
Waardering
0
hallo
Ik ben nu 9 dagen bezig met dianabol 30mg ed en ik heb er eigelijk niets van gemerkt let op me voeding, trainingen en slaap toch ben ik nu ongeveer pas 0.5 kg aangekomen.
Zou dit kunnen komen doordat ik ze doorslik? Ik kreeg dat te horen klopt dat je ze gewoon moet doorslikken en niet doorbijten?

martijn

Merk je verder wel iets, betere pomp, wat kracht? is het je eerste keer Dbol? Misschein heb je iets meer dan 30 mg nodig?

Maakt echt niet uit of je de tabletjes heel doorslikt of eerst kauwt, haha, nog nooit gehoord dat iemand dat deed.

• Topic Starter Topic Starter
Reem zei:
Merk je verder wel iets, betere pomp, wat kracht? is het je eerste keer Dbol? Misschein heb je iets meer dan 30 mg nodig?

Maakt echt niet uit of je de tabletjes heel doorslikt of eerst kauwt, haha, nog nooit gehoord dat iemand dat deed.

Merk iets meer pomp en is inderdaad mijn eerste kuur

Het kan héél goed zijn dat je fakes hebt.
Normaliter is het zo dat juist op DBol bij 30mg al best behoorlijke gewichtsverschil moet zijn binnen een week!!!

Is dat niet het geval dan moet je de echtheid sterk in twijfel gaan trekken.

Heb je ook geen last van een licht happydepeppie gevoel? en zijn de tabs een beetje zoetig???

maxmuscle zei:
Het kan héél goed zijn dat je fakes hebt.
Normaliter is het zo dat juist op DBol bij 30mg al best behoorlijke gewichtsverschil moet zijn binnen een week!!!

Is dat niet het geval dan moet je de echtheid sterk in twijfel gaan trekken.

Heb je ook geen last van een licht happydepeppie gevoel? en zijn de tabs een beetje zoetig???

mmm niet echt een merkbaar gevoel en ik denk wel dat ik echte heb heb van generic supplements

Helaas, over GS niets dan goeds maar toch héél erg vreemd dat je geen echte vooruitgang hebt geboekt.

jah ik weet :( ??? ik ben op dit moment ook bezig met roaccutane (20mg ed werkt goed :cool: :D ) zou dit invloed kunnen hebben?

Mr_swordfish zei:
jah ik weet :( ??? ik ben op dit moment ook bezig met roaccutane (20mg ed werkt goed :cool: :D ) zou dit invloed kunnen hebben?

wat is roaccutane ???
Ik ging met 25mg per dag als een speer.
eerste week 1,5 kilo erbij.
post eens je voedingschema.

Wat een onzin om te denken dat je resultaat kan zien/verwachten na een week. Enig vocht misschien, maar minimale gewichtsverandering imo. Gewichtstoename heeft er zeker na zo'n korte tijd gewoon alles mee te maken dat men ineens aan de start van een kuur heel anders gaat eten. Dit gebeurt 99% van alle kuurgebruikers imo. In de kuur ineens veel meer van alles eten, misschien andere voedingstoffen, dingen die je anders (moet je gewoon altijd WEL doen!) niet eet. Je lichaam reageert hierop. 0,5 tot 2 kg in een korte tijd zegt mij totaal niets, evenals tijdstippen waarop gemeten wordt. Gewoon lekker gaan kuren, goed eten, hard trainen en rust en aan het eind (helemaal pas een poos na je kuur) de balans pas opmaken. De kilo's komen echt wel, maar niet binnen een week! Heb geduld ;) :D

Succes

Na een week hoef je echt nog niks te verwachten.
Ik denk dat je pas na 2 weken eens kunt kijken.
Misschien heb je wel fakes, dat kan ook, maar daar kom je wel achter

Zal goed kunnen dat het bij mij een hoop vocht was,
ik zag wel duidelijk verschil na een week. wat het ook was, vocht , vet of spiermassa

De weegschaal liegt nooit

oke ik begrijp het :o

ik zal wel even afwachten
hardstikke bedankt voor de info

dianaboll only :roflol: is het weer zo ver

Mr_swordfish zei:

Ik zou het niet in je kuur nemen aangezien roaccutane ook leverbelastend is en D-boll uiteraard ook.Ik zou pas beginnen met roaccutane na je d-boll kuur.Je lever word genoeg belast door de d-boll.

Merk je wel dat je sterker word? ik heb die gs ook gehad maar bij mij werkte die wel.

Mr_swordfish zei:

Roa kan wel degelijk een negatieve invloed hebben op je kuur. Ik ken genoeg gasten die tijdens een kuur icm roa teleurgesteld waren met de behaalde gains. Daarbij is dboll + roa geen pretje voor je lever aangezien je hem dubbel belast.

Ruff-E zei:
Roa kan wel degelijk een negatieve invloed hebben op je kuur. Ik ken genoeg gasten die tijdens een kuur icm roa teleurgesteld waren met de behaalde gains. Daarbij is dboll + roa geen pretje voor je lever aangezien je hem dubbel belast.

Roa zal negatief effect hebben op je kuur aangezien het DHT tegen gaat die op zijn beurt weer zorgt voor een synergetisch effect met dbol. absoluut niet slim dus om dit te combineren en dan heb ik het nog niet eens gehad over je lever.

oke dus wat nu te doen? stoppen met de roa? en na de kuur weer roa?

stoppen met roa, je lever een maand rust gunnen na je nakuur en dan kan je het weer oppakken

Lees de sticky's

roaccutane en d-bol? Compleet gestoord, sorry kan er niet meer over zeggen, zoek hulp van een dokter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven