XXL Nutrition

Dianabol/test/deca kuur

2ndsout

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
77kg
Beste DB leden,

Ik ben Chico, 21 jaar train nu al een paar jaar om groter te worden zoals de meestte van jullie.
Ik ben begonnen met een dbol only kuur, ik zit nu aan het begin van mijn tweede week, bevalt me prima!
Alleen wil ik nu 1 x per week test en deca erin knallen om het maximale eruit te halen.

Kuur Schema
  • Week 1 tot 5 dbol (30 mg p.d)
  • Week 2 tot week 12 test en deca. ( 1 ml test, 1 ml deca p.w)
  • Week 6 tot week 10 nolvadex 20 mg per dag.
  • Week 8 tot 10 Profiron 2 tabs per dag
  • Week 11 tot 14 1 x per week inject prygnil.
Stats

• 1,80 m
  • 81 kg
  • 10 % vetpercentage
Graag zou ik willen weten wat jullie hiervan vinden, graag serieuze reacties, alvast bedankt!!!

Laatst bewerkt:
even de doseringen erbij zetten man, wel stevige kuur trouwens als 1e...

doseringen erbij zetten idd. bovendien snap ik niet waarom je niet meteen met test en deca begint. en zou de deca 1 a 2 weekjes korter doen dan de test.
nolvadex zou ik na de kuur doen en pregnyl tijdens.
beetje vaag allemaal

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

en 77 kilo? en dan al kuren? wat eet je op een dag?

• Topic Starter Topic Starter
Sorry. vergeten bij te zetten.

Dbol zit ik nu op 40 mg per dag, ik zou eerst een dbol only kuur doen maar nu wil ik het combineren met test en deca, wat is daar zo vaag aan?
test en deca allebei 1 ml per week.

Dbol wil ik dan omlaag halen tot 30mg per dag.
Hiervoor heb ik al een winstrol kuur gehad.

Groetjes

Laatst bewerkt:

Dbol zit ik nu op 40 mg per dag, ik zou eerst een dbol only kuur doen maar nu wil ik het combineren met test en deca, wat is daar zo vaag aan?

Vaag wil zeggen dat je je niet goed geinformeerd hebt op voorhand. Geen hoeveelheden AAS, kuur veranderen terwijl je bezig bent, pregnyl na en Nolva tijdens kuur,...om maar over voeding te zwijgen. 80 kilo voor 1m80 op 21 is niet slecht, maar er valt zeker nog een paar jaar natural mee te gainen.

Maar goed, je bent nu bezig, succes ermee.

Ik begrijp wel wat je bedoeld, maar wat raad je me aan als Nakuur, nolvadex erna, en prygnil tijdens? Ik ben nu trouwens op het werk dus ik had even snel getypt en toen ik het na las zag ik een paar foutjes, ik heb het nu gecorrigeerd vandaar, misverstandje, voeding zit goed, rust ook, watraden jullie aan?

groetjes

Hiervoor heb ik al een winstrol kuur gehad.

Groetjes

En nu nog de dosering in mg/week ipv ml en het is helemaal duidelijk ;)

het is niet vaag dat je test en deca met dbol combineert, maar wel dat je later met test+deca start. dat heeft even tijd nodig om in te werken. en als je kuur dan maar 10 weken duurt, is dat imo wat kort voor een lange ester als deca.
ik raad aan dat je de stickys even leest, want pregnyl is geen nakuur. nolvadex wel.
voeding zit "goed"? hoe lang train je dan al?

200 mg test 200 mg deca pw
30 mg dbol pd.

gr

200 mg test 200 mg deca pw
30 mg dbol pd.

gr

wat voor n test heb je dan???
prop? enth? sust?
als je vet% klopt is het wel 'n lekker kuurtje voor je...zou m niet direct aanraden als 1e...maar goed...we hebben allemaal wel eens fouten gemaakt!
ik begon met het 3dubbele...

Wtf nolva vanaf week 6? Verklaar nader..

vaag schema, vaag topic, lees je eens wat beter in man, zo lastig is dat niet...

Terug
Naar boven