Gebruikuur
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hola,
Na mijn eerste kuur (Cools' kuurtje) ben ik nu aan mijn tweede kuur begonnen:
2 x 250 mg test-e per week
3 x 10 mg dbol per dag
2 x 500 IU HCG per week
Ik zit momenteel in de tweede week (vandaag 4e inject 250 mg test-e), maar heb toch zo mijn twijfels over dbol.
Het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn tepels zijn wat 'puntig' nu. Nu lees ik wat tegenstrijdige zaken overal over wanneer er echt sprake is van gyno en wat te doen.
Ze zijn niet pijnlijk, wel wat puntig voor mijn idee, er zit in de linker tepel een klein bultje onder (maar die had er al eerder onder kunnen zitten, geen idee zit er nooit aan..).
Ik zou graag wat ease of mind willen, want ik weet dus niet zeker of ik het mezelf loop wijs te maken..
Wellicht open ik later nog een kuur log trouwens.
Cheers
Na mijn eerste kuur (Cools' kuurtje) ben ik nu aan mijn tweede kuur begonnen:
2 x 250 mg test-e per week
3 x 10 mg dbol per dag
2 x 500 IU HCG per week
Ik zit momenteel in de tweede week (vandaag 4e inject 250 mg test-e), maar heb toch zo mijn twijfels over dbol.
Het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn tepels zijn wat 'puntig' nu. Nu lees ik wat tegenstrijdige zaken overal over wanneer er echt sprake is van gyno en wat te doen.
Ze zijn niet pijnlijk, wel wat puntig voor mijn idee, er zit in de linker tepel een klein bultje onder (maar die had er al eerder onder kunnen zitten, geen idee zit er nooit aan..).
Ik zou graag wat ease of mind willen, want ik weet dus niet zeker of ik het mezelf loop wijs te maken..

- Kan ik al in week 2 gyno ondervinden?
- Is het bij gyno altijd gevoelig / pijnlijk (dus niet alleen bultjes)?
- Als het daadwerkelijk gyno is, zal ik dan de dbol eruit gooien en afwachten, of dbol erin houden en tamoxifen 20mg ed doen totdat het afneemt?
Wellicht open ik later nog een kuur log trouwens.
Cheers