MuscleMeat

Dianabol twijfels

Gebruikuur

Cool Novice
Waardering
0
Hola,

Na mijn eerste kuur (Cools' kuurtje) ben ik nu aan mijn tweede kuur begonnen:

2 x 250 mg test-e per week
3 x 10 mg dbol per dag
2 x 500 IU HCG per week

Ik zit momenteel in de tweede week (vandaag 4e inject 250 mg test-e), maar heb toch zo mijn twijfels over dbol.

Het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn tepels zijn wat 'puntig' nu. Nu lees ik wat tegenstrijdige zaken overal over wanneer er echt sprake is van gyno en wat te doen.

Ze zijn niet pijnlijk, wel wat puntig voor mijn idee, er zit in de linker tepel een klein bultje onder (maar die had er al eerder onder kunnen zitten, geen idee zit er nooit aan..).

Ik zou graag wat ease of mind willen, want ik weet dus niet zeker of ik het mezelf loop wijs te maken..???

• Kan ik al in week 2 gyno ondervinden?
  • Is het bij gyno altijd gevoelig / pijnlijk (dus niet alleen bultjes)?
  • Als het daadwerkelijk gyno is, zal ik dan de dbol eruit gooien en afwachten, of dbol erin houden en tamoxifen 20mg ed doen totdat het afneemt?

Wellicht open ik later nog een kuur log trouwens.

Cheers

Gyno is de goedaardige groei van borstklierweefsel. Heb je geen t**ten heb je geen gyno, klaar. Up die test naar 500 mg.

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik ja, maar waarom lees ik dan vaak dat symptomen als jeuk / irritatie / puffy bij de tepels een reden is om bv. tamox of 'n AI te nemen? Je wilt het toch sneller af zijn? M.a.w. ben je niet al te laat als er daadwerkelijk groei is? Ik lees veel tegenstrijdige zaken.

De test staat overigens op 500 mg per week, maar verdeeld over twee injecties.

Jeuk/irritatie/puffy tepels kunnen ontstaan onafhankelijk van gyno, en gyno kan ontstaan onafhankelijk van eerder genoemde. Sowieso zijn de meesten een enorme hypochonder als het om gyno draait. Ik durf te wedden dat als je nooit van gyno gehoord had dat je nu uberhaupt niets door had. As usual.

Als er toch onoverhoopt gyno ontstaat slik je tamoxifen tot het weg is, en weet je het voor een volgende keer. Dan slik je een AI, want blijkbaar ben je er dan gevoelig voor. Niet preventief allerlei medicijnen slikken die mogelijk onnodig zijn. Ben daar niet zo'n voorstander van.

wat ik had is dat als ik aan mijn tepels ging voelen dat ze automatisch hele tijd jeukten en geïrriteerd waren, neem aan dat het vooral placebo is omdat je er dus hele tijd mee bezig bent.

ik ben ook gyno gevoelig en heb in me kuur ook dbol gedaan, samen met 20mg nolva de eerste week en daarna verder op 10mg nolva/dag. gyno is daarbij gewoon stabiel gebleven, trekt in de nakuur meestal helemaal weg

Jeuk/irritatie/puffy tepels kunnen ontstaan onafhankelijk van gyno, en gyno kan ontstaan onafhankelijk van eerder genoemde. Sowieso zijn de meesten een enorme hypochonder als het om gyno draait. Ik durf te wedden dat als je nooit van gyno gehoord had dat je nu uberhaupt niets door had. As usual.

Als er toch onoverhoopt gyno ontstaat slik je tamoxifen tot het weg is, en weet je het voor een volgende keer. Dan slik je een AI, want blijkbaar ben je er dan gevoelig voor. Niet preventief allerlei medicijnen slikken die mogelijk onnodig zijn. Ben daar niet zo'n voorstander van.

Dat zou wel enorm toevallig zijn natuurlijk, maar ik begrijp je punt. Natuurlijk ben ik wat onzeker hierover, omdat ik er nu waarschijnlijk als een idioot op let en dingen zie die er misschien wel niet zijn.

Het liefst neem ik ook niets extra's, neem al genoeg.. Heb in elk geval tamoxifen achter de hand mocht er wél echt wat komen.

wat ik had is dat als ik aan mijn tepels ging voelen dat ze automatisch hele tijd jeukten en geïrriteerd waren, neem aan dat het vooral placebo is omdat je er dus hele tijd mee bezig bent.

Ik probeer er gewoon af te blijven ook ja, en placebo zal zeker een grote rol spelen in hier :p

ik ben ook gyno gevoelig en heb in me kuur ook dbol gedaan, samen met 20mg nolva de eerste week en daarna verder op 10mg nolva/dag. gyno is daarbij gewoon stabiel gebleven, trekt in de nakuur meestal helemaal weg

Laten we hopen dat het bij mij niet nodig is!

Bedankt voor jullie antwoorden.

Mijn tepels waren ook wat voller geworden tijdens mijn test-e met dbol. Waren ook een beetje harde plekjes / schijfjes achter gekomen dus ben aan de nolva gegaan.

Ik ben het eens met GetXXL dat je niet zomaar preventief allemaal dingen moet gaan slikken maar bij twijfel zou ik gewoon 20mg nolva pakken tot je het idee hebt dat het weer goed is. Gyno wil je niet hebben, simpel.

Mijn tepels waren ook wat voller geworden tijdens mijn test-e met dbol. Waren ook een beetje harde plekjes / schijfjes achter gekomen dus ben aan de nolva gegaan.

Ik ben het eens met GetXXL dat je niet zomaar preventief allemaal dingen moet gaan slikken maar bij twijfel zou ik gewoon 20mg nolva pakken tot je het idee hebt dat het weer goed is. Gyno wil je niet hebben, simpel.

Ik heb ook last gehad van lichte gyno, puffy nippies. Trok zelf weg. Nu last van pijnlijke tepel, ff doorbijten trekt ook weer weg. 1 x in kuur 20mg nolva p/d gedaan met gyno, was zo weer weg.

Succes.

Hola,

Na mijn eerste kuur (Cools' kuurtje) ben ik nu aan mijn tweede kuur begonnen:

2 x 250 mg test-e per week
3 x 10 mg dbol per dag
2 x 500 IU HCG per week

Ik zit momenteel in de tweede week (vandaag 4e inject 250 mg test-e), maar heb toch zo mijn twijfels over dbol.

Het kan tussen mijn oren zitten, maar mijn tepels zijn wat 'puntig' nu. Nu lees ik wat tegenstrijdige zaken overal over wanneer er echt sprake is van gyno en wat te doen.

Ze zijn niet pijnlijk, wel wat puntig voor mijn idee, er zit in de linker tepel een klein bultje onder (maar die had er al eerder onder kunnen zitten, geen idee zit er nooit aan..).

Ik zou graag wat ease of mind willen, want ik weet dus niet zeker of ik het mezelf loop wijs te maken..???

• Kan ik al in week 2 gyno ondervinden?
  • Is het bij gyno altijd gevoelig / pijnlijk (dus niet alleen bultjes)?
  • Als het daadwerkelijk gyno is, zal ik dan de dbol eruit gooien en afwachten, of dbol erin houden en tamoxifen 20mg ed doen totdat het afneemt?

Wellicht open ik later nog een kuur log trouwens.

Cheers

Wat waren je ervaringen met Cools kuurtje?

je kunt ook last van je tepels krijgen door de HCG, de mijne worden er af en toe iets gevoelig van in de 36 uur na een inject (voel me t-shirt er dan tegen aan schuren)

je kunt ook last van je tepels krijgen door de HCG, de mijne worden er af en toe iets gevoelig van in de 36 uur na een inject (voel me t-shirt er dan tegen aan schuren)

kan goed kloppen, aangezien het ook de estradiolspiegel verhoogt

Je hebt gelijk, het probleem is alleen dat ik dus niet heel zeker ben of ik die plekjes niet eerst ook aangezien ik er normaal nooit aan zit. Houd het in elk geval in de gaten!

Ik heb ook last gehad van lichte gyno, puffy nippies. Trok zelf weg. Nu last van pijnlijke tepel, ff doorbijten trekt ook weer weg. 1 x in kuur 20mg nolva p/d gedaan met gyno, was zo weer weg.

Succes.

Mooi om te weten dat het op te lossen is met nolva, ik houd het in gedachten.

Wat waren je ervaringen met Cools kuurtje?

Die waren goed, had uiteindelijk iets van 3kg eraan overgehouden. Echter, door ongelukkige timing van de kuur meeste weer kwijt geraakt.. :(

kan goed kloppen, aangezien het ook de estradiolspiegel verhoogt

Hopelijk 'went' de HCG dan wel, ben nl. wel van plan die te blijven gebruiken i.v.m. herstel.

mijn 1e kuur was 12 weken 500mg test e, 4 weken 40mg dbol. Ging als een speer! :)

Terug
Naar boven