MuscleMeat

Dianabol & WinstolDepot

AiR

Cool Novice
Waardering
1
hallo allemaal,

een klein jaartje geleden heb ik mijn eerste kuur gehad. Namelijk 8 weken Sustanon en 4 weken WinstrolDepot. Nagekuurd met HCG. Mijn gewicht is op een lijn gebleven, maar heb wel wat vet verloren en daarvoor in de plaats massa bijgekregen.Ik ben tevreden met het resultaat.

Op dit moment zat ik te denken aan een volgend kuurtje, namelijk Dianabol & winstolDepot. Nolvadex bij de hand.

week 1-5 30mg D-bol
week 6-13 50 mg WinstrolDepot
nakuren

ik ben er nog nie helemaal uit wat ik zal gebruiken met nakuren...
clomid en nolvadex of?

kan ik eventueel proviron bij de d-bol gebruike ivm vocht vasthouden, of is dat niet echt nodig met dit kuurtje.

Ik heb veel gelezen en gezocht naar info om 't beste eruit te halen, maar ik lees zoveel verschillende methoden. Mischien dat iemand me wat advies geven hoe en wat 't beste te doen.

groet,

AiR

D-bol en winstrol zijn allebei zwaar voor je lever. Zulke levertoxische middelen worden in de praktijk niet langer dan 6 weken achter elkaar gebruikt. Nu ga je 13 weken lang hiermee aan de slag.

Doordat je de winstrol pas start na je d-bol en omdat beide middelen een zeer korte halfwaardetijd hebben kun je dus niet spreken van een stack.
Nu heb je dus eigenlijk eerst een d-bol only kuur met daarna een winstrol-only kuur.
D-bol only daar zijn de meningen nogal over verdeeld, maar het merendeel zou toch kiezen voor een stack met test en/of deca.

Ik zou de hele kuur omgooien. Wat wil je, bulken of cutten? Voor bulken de d-bol stacken met test en/of deca, voor cutten de winstrol stacken met boldenone, test of primo.

• Topic Starter Topic Starter
thnx voor jullie reacties.
Het is dus idd beter d-bol en winstroldepot tegelijk tenemen.
ik heb hier 200 d-bol pillen liggen van elk 5mg en 20 ampullen winstrolDepot elk 50mg.

Ik wilde van dit wat ik nog had liggen een redelijk kuurtje samenstellen.
Maar waarom zou winstroldepot schadelijk zijn voor de lever? ik weet wel dat het schadelijk is, maar winstroldepot is geen orale AS dus lijkt mij d-bol en winstroldepot niet echt teschadelijk.

wat betreft mijn verleden, heb ik 8 weken sustanon gehad (spuit per week)
en omdat ik net iets meer wilde na de 8 weken heb ik 4 weken winstroldepot gehad (om de dag een spuit)en nagekuurd met HCG. Had mischien betere gains kunnen maken op een andere manier, maar ik ben toch wel tevreden.
De volgende kuur wil ik dus beter worden plannen.

het doel is bulken... maar niet al te veel vet vasthouden.

groet,

eric

Winstrol en D-bol behoren allebei tot de 17-aa steroiden. Die zijn schadelijk voor de lever. De pilvorm is nog eens extra schadelijk voor de lever omdat de stof dan 2 maal de lever passeert.
Winstrol depot is dus wel minder schadelijk voor de lever dan winstrol tabs, maar het is nog steeds schadelijk :cool:

Als je echt wilt bulken zou ik toch gaan voor d-bol met test en/of deca, maar goed je hebt de winstrol al liggen.

nakuur starten direct na je kuur.
Vb voor als je 5 weken kuurt:
week 6 t/m 9 50 mg clomid/dag en 20 mg nolva/dag

hey thnx man...
ik heb voor 5 weken aan d-bol en voor 5 weken winstroldepot.

dus ik pak 't als volgt aan:

week 1 t/m 5 30mg d-bol + om de dag 50mg winstroldepot zetten
week 6 t/m 9 50 mg clomid/dag en 20 mg nolva/dag

Als 't nog niet helemaal goed zit, dan hoor ik graag reacties

alvast bedankt,

Eric

ik heb voor de zekerheid wat mariadistel erbij gekocht... maar als ik 't goed heb neem ik dat pas na de kuur... mijn vraag is.. samen met 't nakuren? of breekt dat werkzame stof af van clomid en nolva?

gr,

eric

idd na de kuur nemen, ik heb het ook tijdens mn nakuur gedaan, geen problemen mee gehad!!!

ik zou het NA de nakuur doen....mariadistel versterkt de werking van je lever (heb ik ergens in een onderzoek gelezen, helaas geen link) en dus zal er ook werkzame stof van de nolva en clomid verloren gaan.

ah oke.. thnx :)

nog ff 'n vraagje..
ik las net dat je d-bol ook wat langer kan nemen bijvoorbeeld.. 10 weken, maar met lagere dosering. Bijwerkingen zijn dan een stuk minder volgens 't artikel. Hoe denken jullie erover, of is de 30mg per dag wat ik ga nemen al laag genoeg?

groet,

eric

Zou ik niet doen!
Het is je tweede kuurtje en op 30 mg/dag kan je goed groeien als je training/voeding/rust in orde zijn.
Bovendien is de resultaat na 6 weken vaak niet zo groot meer bij AS met een korte halfwaardetijd.

Terug
Naar boven