Fitness Seller

Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

maverlarry

Novice
Waardering
0
Vraagje... is het nutteloos om een kuurtje van 3 weken te proberen van puur alleen DIANABOL. Gewoon 3x daags en 3 weken lang dus?

Hoorde dat je hier zo'n 8 a 12 KG aan gewicht bij kunt pakken. Klopt dit? Of wat zijn jullie meningen?

PS: Voeding is voor elkaar...

Hallo allemaal ik ben Maverlarry en ik ben 23 jaar, ik vertel jullie niet eerst even hoe lang ik al train en neem totaal niet even de moeite om te kijken waar ik het beste deze post kan neer zetten dus dit doe dit dan maar bij Gezonde recepten.

Welkom :D

Laatst bewerkt:
Zucht .... en dat bij de recepten :help:

Groet Smalluser :thumb:

Je zult wel aankomen, maar vast geen 8 tot 12 kilo. Dat zal je misschien lukken in 6 weken. Maar je zal voornamelijk aankomen door het vocht wat je vast gaat houden. Dat zul je dus ook weer kwijtraken. Je zal er niet te veel aan overhouden als je 3 weekjes doet.

Maar advies.... doe eens een beetje onderzoek voordat je met je vragen komt.... en zoek eens rond op het forum.... dan had je allang een antwoord kunnen vinden. En dan wist je ook dat dit eigenlijk een beetje een vraag is die reacties uit gaat lokken. En ik bedoel geen positieve reacties.

Big Steve zei:
Hallo allemaal ik ben Maverlarry en ik ben 23 jaar, ik vertel jullie niet eerst even hoe lang ik al train en neem totaal niet even de moeite om te kijken waar ik het beste deze post kan neer zetten dus dit doe dit dan maar bij Gezonde recepten.

mensen stellen een serieuze vraag, en dan kom jij weer zeuren van hey het is zijn eerste post... Het is een FORUM, lekker boeiend

maverlarry zei:
Vraagje... is het nutteloos om een kuurtje van 3 weken te proberen van puur alleen DIANABOL. Gewoon 3x daags en 3 weken lang dus?

Hoorde dat je hier zo'n 8 a 12 KG aan gewicht bij kunt pakken. Klopt dit? Of wat zijn jullie meningen?

Vrij nutteloos ja, aangezien je duidelijk te weinig heb opgezocht over het onderwerp en waarschijnlijk alles zal verliezen nadien.

dat is geen serieuze vraag want als dit een serieus persoon was had hij wel beter geweten met z´n kuurtje dat dus niet gaat werken

3 weken dianabol :p sorry!

biceps_blitz zei:
mensen stellen een serieuze vraag, en dan kom jij weer zeuren van hey het is zijn eerste post... Het is een FORUM, lekker boeiend

Ik weet niet of je kan lezen maar ik ben niet aan het zeuren dat het zijn eerste post is, maar het is meer een irritatie dat een nieuw kommer totaal niet even de moeite neemt om zich voor te stellen en klakloos maar een post plaats zonder even te kijken waar deze hoort te staan.

Het is precies wat Tinus82 zegt:

Tinus82 zei:
Maar advies.... doe eens een beetje onderzoek voordat je met je vragen komt.... en zoek eens rond op het forum.... dan had je allang een antwoord kunnen vinden. En dan wist je ook dat dit eigenlijk een beetje een vraag is die reacties uit gaat lokken. En ik bedoel geen positieve reacties.

hij zal binnen drie weken op vakantie moeten.

Big Steve zei:

LOL @ Big Steve :D

Bij deze zou ik graag bovenstaande post willen nomineren voor de

'Meest nutteloze topickick van het jaar!'

:thumbup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven