Fitness Seller

dianabol

boforli

Huge Freak
Waardering
310
gisteren ben ik gestopt met de dianabol,ik werd gewoon gek van dat spul,koppijn de ganse dag,normaal voel ik me nochtans heel goed van de diana (van GG dan wel ) Krachttoename is wel enorm ,maar ik voel mij te slecht ermee,spijtig genoeg. Geef mij dan toch maar GG

Zat je op 100mg ed zeker??

Klinkt wel heftig misschien waren ze overgedoseerd.

gisteren ben ik gestopt met de dianabol,ik werd gewoon gek van dat spul,koppijn de ganse dag,normaal voel ik me nochtans heel goed van de diana (van GG dan wel ) Krachttoename is wel enorm ,maar ik voel mij te slecht ermee,spijtig genoeg. Geef mij dan toch maar GG

shit,vergeten erbij te zetten ----> GS
had ook roidrage dat het niet normaal was ,echt klote

Allemaal heel normaal lijkt me.
Je zal net iets teveel mg's hebben gesnoept.

Als je rustig had opgebouwd was er waarsch. niets aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
40mg /dag ,laatste week 50/dag , in mijn vorige kuren had ik nochtans ook 40/dag ingenomen en toen had ik daar geen last van,wel van vocht maar dat is niet zo erg.

Allemaal heel normaal lijkt me.
Je zal net iets teveel mg's hebben gesnoept.

Als je rustig had opgebouwd was er waarsch. niets aan de hand.

opbouwen doe ik nooit, ik zit steeds op dezelfde hoeveelheid per dag ,dat is toch achterhaald dat het niets zou uitmaken....

dat zijn toch echt wel de verschijnselen van dianabol, mischien is die van gs wat sterker dan die van gg en had je wat minder kunnen pakken.
zelf vind ik die van gs erg goed, lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

dat zijn toch echt wel de verschijnselen van dianabol, mischien is die van gs wat sterker dan die van gg en had je wat minder kunnen pakken.
zelf vind ik die van gs erg goed, lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

ja ,het resultaat was ook perfect,zeer effectief maar die roidrage kan ik wel missen.Ik heb trouwens een dag maar 20mg ingenomen gehad en ik had nog koppijn,ik ben mss gevoeliger voor pillen dan anderen,ik heb het zowiezo niet op orals eig. Volgende keer ga ik n andere kickstart proberen

opbouwen met dianabol is niet achterhaald en 50 mg vind ik voor mij persoonlijk al veel te veel.
30mg over de dag verspreiden is meer dan voldoende voor hetzelfde effect.

drink je trouwens wel water genoeg ??

opbouwen doe ik nooit, ik zit steeds op dezelfde hoeveelheid per dag ,dat is toch achterhaald dat het niets zou uitmaken....

I.p.v. napraten mag/kan je er ook zelf eens overna denken.

Waarom denk je dat je moet opbouwen?
Om erachter te komen tot hoever je die dboll kan doseren in die kuur.
Als je die verschijnselen al hebt op 40mg, weet je dat je iets gas terug moet nemen.

Succes!:nowai: lorre! lorre!

wat nam je eigenlijk nog meer er bij? dat kan ook mee tellen he

Ik moet ook zeker opbouwen anders krijg ik ook vreselijke pijn in mijn dak. Dus gewoon iets afbouwen zodat de koppijn weer afneemt. Denk dat de stap van 40mg naar 50mg net teveel voor je is....

Verhoogde bloeddruk wss, daar heb je ook weer middelen tegen hoor. Heeft natuurlijk niets met het merk te maken, maar zoals al gezegd met de dosering.

GG dianabol?

vloeibare zeker?

Yeah indd, want zover ik weet maakt GG geen orals.

Ik ben eigenlijk ook de inject nog niet tegengekomen van GG.
maakt GG wel vloeibare Diana?

I.p.v. napraten mag/kan je er ook zelf eens overna denken.

Waarom denk je dat je moet opbouwen?
Om erachter te komen tot hoever je die dboll kan doseren in die kuur.
Als je die verschijnselen al hebt op 40mg, weet je dat je iets gas terug moet nemen.

Succes!:nowai: lorre! lorre!

:roflol:

Terug
Naar boven