ovation
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ,srry, ik zat helemaal mis,ik bedoelde die van EPL![]()
tuurlijk niet van GG
40mg /dag ,laatste week 50/dag , in mijn vorige kuren had ik nochtans ook 40/dag ingenomen en toen had ik daar geen last van,wel van vocht maar dat is niet zo erg.
DUS:
40 mg dboll EPL per dag = OK
50 mg dboll EPL per dag = KOppijn
Hou het dan op 40 of maak er 35/30 van...

Ah zo, het diende als kickstart... mss in het vervolg het volledige verhaal doen.
Of heb ik iets gemist?

schijnt trouwens onderzocht te zijn. en bewezen...dat 20 en 30 mg per dag is werkzaam daarboven heeft geen positief effect op de spiermassa toename, opbouwen doe ik eigenlijk altijd, als ik goed ga op een bepaalde dosis waarom zou ik dan hoger gaan?
ja ,het resultaat was ook perfect,zeer effectief maar die roidrage kan ik wel missen.Ik heb trouwens een dag maar 20mg ingenomen gehad en ik had nog koppijn,ik ben mss gevoeliger voor pillen dan anderen,ik heb het zowiezo niet op orals eig. Volgende keer ga ik n andere kickstartproberen

Kun je die bewijzen eens posten?? Of een linkje plaatsen?
Sorry, vind het niet maar je zal wel gelijk hebben.
Succes met de verdere verloop trouwens.
waarom gebruik je proviron? als je ook al test heb? ik denk dat het gewoon allemaal teveel androgeen is bijelkaar...

DBB prijst zich maar gelukkig met die die experts!!
gelukkig verschillen de ervaringen en meningen hier op zo een forum... anders word het een saaie boel...